Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nice boettform på den . Har ingen Certina ännu . Vet jag vad jag ska söka efter iallafall . En blå vore snyggt . Snyygt med mesh .Samma klocka, ny dag. (Certina T+C Automatic med "Compressor 2" boett ca:1968) Trevlig helg vintagelovers...
![]()
Berätta lite mer vad det är för nåt ? Spännande fickur ?![]()
Absolut min dagens! Fick ögonstenen tillbaka efter drygt 8månader. Nu tickar den fint.:-D
Nice boettform på den . Har ingen Certina ännu . Vet jag vad jag ska söka efter iallafall . En blå vore snyggt . Snyygt med mesh .
Det finns en tråd "info angående ett kronometer Stockholm stoppur", vet inte hur jag länkar där det finns fler bilder och lite info.Berätta lite mer vad det är för nåt ? Spännande fickur ?
Redigt snygg!Samma klocka, ny dag. (Certina T+C Automatic med "Compressor 2" boett ca:1968) Trevlig helg vintagelovers...
![]()
Redigt snygg!
Storlek?
Grattis!!! Fet och härliga ärr på bandhornen![]()
Riktigt fet och alla vet att brudar diggar ärrJa den känns kanon i storlek, skönt med lite "ärr" på den också. Ska försöka trycktesta den så den är redo för sommaren![]()
Saknar min som är på service men sen skall det badas, bara det blir 22 grader i vattnet.Borde in på service. Men vafan - perfekta sommarklockan i min värld. (Badkruka)
![]()