Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack så mktSkapligt skick på den där! Grym!
Snyggt! Jag köper glaset av dig om du vill byta.
Så skall det inte se ut, fram med filen och runda av glaset. Det gjorde jag på min flinga när det begav sig. Mycket trevligare med lite dome.
Svårt att få snyggt, dvs jämnt och symmetriskt?Så skall det inte se ut, fram med filen och runda av glaset. Det gjorde jag på min flinga när det begav sig. Mycket trevligare med lite dome.
Tycker jag inte. Satt med en fil som jag gick varv efter varv runt med. Sedan gick jag ned till en mjuk slipdyna. Efter det var det bara den vanliga vägen. Sedan är det ju inte hela världen om det inte blir helt perfekt, bruksur som de är.Svårt att få snyggt, dvs jämnt och symmetriskt?
Låter görbart. Var glaset monterat när du filade?Tycker jag inte. Satt med en fil som jag gick varv efter varv runt med. Sedan gick jag ned till en mjuk slipdyna. Efter det var det bara den vanliga vägen. Sedan är det ju inte hela världen om det inte blir helt perfekt, bruksur som de är.
Yes, men vridringen av och boett maskerad.Låter görbart. Var glaset monterat när du filade?
Topp, då ska jag bara hitta ett t39..Yes, men vridringen av och boett maskerad.
Bra tips, ska fan prova. Men jag undrar om det eg ska va t-39 på de här, 7016 från 1970? Har du nån bild @Aurum ? Svårt att veta hur mkt man vågar ta med filen.Så skall det inte se ut, fram med filen och runda av glaset. Det gjorde jag på min flinga när det begav sig. Mycket trevligare med lite dome.
t39 är ju bara till sea-dweller, men snyggt på subs ändå. Särskilt om du filar ned det. På din satt nog ett domat t19 från början.
Kul, det tycker jag du skall försöka. Glaset jag hade var toktjockt och man tar mest på ovansidan, inte så mycket på hörnen.
t39 är ju bara till sea-dweller, men snyggt på subs ändå. Särskilt om du filar ned det. På din satt nog ett domat t19 från början.
Kul, det tycker jag du skall försöka. Glaset jag hade var toktjockt och man tar mest på ovansidan, inte så mycket på hörnen.
T-39 är helt fel, T-19 skall det vara. Tog för givet att du skojat till det med vilje som jag gjorde.
My Bell. Blir lika glad varje gång jag tar på mig denna. Mycket glädje för pengen!![]()