Hehe, vi borde göra en röstning. Daytonorna går bort pga för taniga bandhorn. Vi har väl tre tidiga Autavior på forumet? Speedmasters åker pga helsvart tavla. De där gamla Movado Sub Sea? är dock riktigt vassa.Topp fem i alla fall![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hehe, vi borde göra en röstning. Daytonorna går bort pga för taniga bandhorn. Vi har väl tre tidiga Autavior på forumet? Speedmasters åker pga helsvart tavla. De där gamla Movado Sub Sea? är dock riktigt vassa.Topp fem i alla fall![]()
Hehe, vi borde göra en röstning. Daytonorna går bort pga för taniga bandhorn. Vi har väl tre tidiga Autavior på forumet? Speedmasters åker pga helsvart tavla. De där gamla Movado Sub Sea? är dock riktigt vassa.
...men har hela KS missat Nina Rindt-tåget som jag?... annars är ju en sån en lågoddsare...
Jag är ledsen, men pandor i alla dess former är så jäkla snyggt. Annars hade det varit svårt att skoja bort speedmasters. De kan ju fortfarande vara stentuffa!...om du definierar bort alla andra så vinner du. garanterat.Speedy är ju den ursprungliga Sportkronografen, fast jag kan hålla med om att Reverse Panda är en piggare sportigare look! kanske tom "snyggare"
...men har hela KS missat Nina Rindt-tåget som jag?... annars är ju en sån en lågoddsare...
...om du definierar bort alla andra så vinner du. garanterat.Speedy är ju den ursprungliga Sportkronografen, fast jag kan hålla med om att Reverse Panda är en piggare sportigare look! kanske tom "snyggare"
Har en likadan fast den är på serviceKör en f300!
![]()
Då kanske jag röstar så här…Hehe, vi borde göra en röstning. Daytonorna går bort pga för taniga bandhorn. Vi har väl tre tidiga Autavior på forumet? Speedmasters åker pga helsvart tavla. De där gamla Movado Sub Sea? är dock riktigt vassa.
Hoppas den var billig!Ful Daytona med spinkiga bandhorn.
![]()
It was!Hoppas den var billig!