Läs och begrunda!Jaquet Drozdregel dregeL......

https://klocksnack.se/threads/min-första-jaquet-droz.29982/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Läs och begrunda!Jaquet Drozdregel dregeL......
Tackar ödmjukast för detta
Fantastiskt vet jag inte men lite småkul. Jag betalade på tok för mycket mot vad den igentligen är. Tror summan blev ca 3500kr. Men den är rätt snygg faktiskt, och rolig.Tackar ödmjukast för dettavill du avslöja hur mycket du betalade för detta fantastiska ur ??
Det är den verkligen ! Sälj den aldrig (förutom till mig då hahaha)Fantastiskt vet jag inte men lite småkul. Jag betalade på tok för mycket mot vad den igentligen är. Tror summan blev ca 3500kr. Men den är rätt snygg faktiskt, och rolig.
INGEN när det gäller den!! Gravt snygg!
Jag kör fuling.
Någon mindre bättre vetande?
Gult är fint!
Saknas bara en nitad länk som pricken över i-et.. sen såSer ju bra ut det där!!! Grym klocka!
Mycket vacker!Någon mindre bättre vetande?
Gult är fint!
![]()
Vem fan saknar inte en nitad länkSaknas bara en nitad länk som pricken över i-et.. sen så![]()
Inte jaaagVem fan saknar inte en nitad länk![]()
Den ständige favoriten
![]()
Aaa den är härlig! 75a enligt Kaplans. Har inte kännt något behov av att kolla närmare på det. Serienr 756 1243 31 har den iaf. ESA 9181 inuti...Den där är bra fräck nifag! Vad är det för år på den!? Vad är det för serie? Brukar stå på boettlocket!
Tackar Omen!Mycket vacker!
Ja, det är en originallänk på, svåra att hitta har jag fått berättat för mig, grymt skön att bära..Tackar Omen!
Din Camaro ser ju helt fantastisk ut
Är det en Heuer orginallänk som sitter på?
Topp fem i alla fallForumets snyggaste sportkronograf?