Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dags för 60 mil i bil...
![]()
Tack! Bra vintagepang för pengen. Gjordes förmodligen på 80-talet eller tidigt 90-tal, made in CCCP.Den där var riktigt cool. Är det 70-tal...?
Tack! Bra vintagepang för pengen. Gjordes förmodligen på 80-talet eller tidigt 90-tal, made in CCCP.
Vänd på ringen, sitter upp och ned enligt mig.Måste bara visa matchande ringen från 50 talet, blev en ok combo!
![]()
Ja, men den är faktiskt smidig att bära, ungefär som en sub, med sina 40 mm. Tror @Fixoflex brukar säga att de är byggda och pålitliga som en tank, bara går och gårDen ser massiv ut. Som en rysk tanks.
Ja, men den är faktiskt smidig att bära, ungefär som en sub, med sina 40 mm. Tror @Fixoflex brukar säga att de är byggda och pålitliga som en tank, bara går och går![]()
Vänd på ringen, sitter upp och ned enligt mig.![]()
![]()
Moderna vintage klockor har plötsligt blivit min grej. Denna född typ 87, alltså på det berömda håret![]()
Mkt trevliga klockor!
Precis vad jag just nu försöker förklara för 6-åringen...Vänd på ringen, sitter upp och ned enligt mig.![]()
Det var alltså du din *****Där satt den som ett smäck
Tydligen fler som va ute efter denna skönhet på Tradera
Måste leta ett bra band och lite plexipolering , sen är saken biff
![]()
![]()
Det var alltså du din *****stort grattis
![]()
Blä påreTackar ja ibland har man ju lite flyt som sagt va. Nästa är din om den inte har ljus tavla dvs, då får vi slåss igen
Tackar ja ibland har man ju lite flyt som sagt va. Nästa är din om den inte har ljus tavla dvs, då får vi slåss igen
Blä påre![]()
Dags att vi ger @MacRulez4ever både kalsonggrepp och blåtutte snart som han hamstrar
Nädå, grattis som fan! Den där va riktigt bra!