Väldigt fin zon på den Mora-klockan...BluesmanV8 skrev:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väldigt fin zon på den Mora-klockan...BluesmanV8 skrev:
Inspirerad därtill tog jag på också på mig en ConnieLtCariad skrev:Efter att ha plockat fram dem blev jag sugen på att ha på mig den här lite igen. Var länge sen den fick handledstid eftersom jag nästan bara har den till "fina" tillfällen.
Spencer66 skrev:På påsken bär man gult!
Så sant. Den är en osedvanligt lyckad kombination av material, design, känsla och funktion...Kettil skrev:Spencer66 skrev:På påsken bär man gult!
Mmm..1680 Helguld. Lika ikonisk som en Påsk-kärring!
Så underlig den ser ut? Är det bara kameran och glaset som spelar en ett spratt? Fler bilder!Hansa skrev:Hej alla på Klocksnack !
Tänkte aktivera mig lite så tycker att det är lämpligt att lägga ut bild på vintageklocka som jag använder med ett Natoband när andan faller på !
Kommer att byta glas vid tillfälle, men som ni ser så har jag fel visare på klockan så jag skulle vara mycket lycklig om någon som ser detta har broad arrow visare till salu (helst beggade som passar till det mögliga utseendet !)
ref på klockan är 2914-2
Tack klocksnack för trevligt forum !
Hansa skrev:Hej alla på Klocksnack !
ref på klockan är 2914-2
Nice, anti-magnetic beauty...)Hansa skrev:Hej alla på Klocksnack !
Tänkte aktivera mig lite så tycker att det är lämpligt att lägga ut bild på vintageklocka som jag använder med ett Natoband när andan faller på !
Kommer att byta glas vid tillfälle, men som ni ser så har jag fel visare på klockan så jag skulle vara mycket lycklig om någon som ser detta har broad arrow visare till salu (helst beggade som passar till det mögliga utseendet !)
ref på klockan är 2914-2
Tack klocksnack för trevligt forum !
Såå fin! Perfekt till lite småkakor i lugn och ro...Ariste skrev:Denna fick följa med till Krägga för ein bischen afternoon tea...
Den satt bra i den miljön, lugn och ro bland massor av gott!Camo00 skrev:Såå fin! Perfekt till lite småkakor i lugn och ro...Ariste skrev:Denna fick följa med till Krägga för ein bischen afternoon tea...