Fantastisk bild!!!Kolla hur crisp texten är trots 40år på nacken..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fantastisk bild!!!Kolla hur crisp texten är trots 40år på nacken..
Förstår du hur jobbig en sådan bild är att ta handhållet med ett manuellt objektiv, så kul att den var mödan värdFantastisk bild!!!
Makalöst vacker klocka! Mer info om den tack...så man kan börja söka på eBay...Kolla hur crisp texten är trots 40år på nacken..
Magisk bild! Magisk klocka!Godmorgon...eller förmiddag då....
Ja, jag funderade faktiskt på om du haft en medfotograf eller om du stod och wobblade på frihand!Förstår du hur jobbig en sådan bild är att ta handhållet med ett manuellt objektiv, så kul att den var mödan värd
Tack Det är en Heuer 7763MH från 60-talet nångång. Den är faktiskt till salu, tror jagMakalöst vacker klocka! Mer info om den tack...så man kan börja söka på eBay...
/J
Vafaen...Tack Det är en Heuer 7763MH från 60-talet nångång. Den är faktiskt till salu, tror jag
Har inte bestämt mig.. har fått nys om en Heuer 2446 1st exec här i krokarna. Stämmer det jag hört så kommer jag att behöva flippa den och Flightmastern.Vafaen...
Eller så går du på en Zodiac Sea Chron - provar något nytt och behåller Heuern!Har inte bestämt mig.. har fått nys om en Heuer 2446 1st exec här i krokarna. Stämmer det jag hört så kommer jag att behöva flippa den och Flightmastern.
Ärligt stulen bild från onthedash.
Haha, aldrig! En 1st Exec av en 2446 kommer aldrig igen.. Vi pratar en av de mest efterspanade och kanske ovanligaste Heuer klockorna som finns.Eller så går du på en Zodiac Sea Chron - provar något nytt och behåller Heuern!
/J
JA TACK!!!Kolla hur crisp texten är trots 40år på nacken..
Hett! Du lyckades fånga en mygga också, bra jobbat.Kolla hur crisp texten är trots 40år på nacken..
Inte så svårt, de var fan överallt!Hett! Du lyckades fånga en mygga också, bra jobbat.
Den där är sjukt cool.Bottenviken-runt turnén är över och jag återser gamla vänner i klocklådan.
Snygg färg på mockalädret. Vem är konstnären?
I det fallet är du förlåten.... Men egentligen inte ok att bräcka mig så brutalt.Har inte bestämt mig.. har fått nys om en Heuer 2446 1st exec här i krokarna. Stämmer det jag hört så kommer jag att behöva flippa den och Flightmastern.
Ärligt stulen bild från onthedash.
Inget bekräftat än. Jag kan bara hålla tummarna för att det är sant. Men, det skulle kännas för jävla bra att få bräcka digI det fallet är du förlåten.... Men egentligen inte ok att bräcka mig så brutalt.