Ta det lugnt, han har den inte augusti ut... Dessutom är fan subdialsen för blaffiga på 1st exeI det fallet är du förlåten.... Men egentligen inte ok att bräcka mig så brutalt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ta det lugnt, han har den inte augusti ut... Dessutom är fan subdialsen för blaffiga på 1st exeI det fallet är du förlåten.... Men egentligen inte ok att bräcka mig så brutalt.
Med telefonnummer till urmakaren på klockan! Snacka om service!En Commander inhandlad i Malmö någon gång i början på 70-talet. Är egentligen inte så glad i digitalare, men hittade denna i tusen bitar i en låda hos farsan. Lyckades pilla ihop alla bitarna, i med ett nytt batteri och nu fungerar den perfekt
Haha, på spännet är även den fullständiga adressen till butiken tryckt overkill kanske men ganska kul!Med telefonnummer till urmakaren på klockan! Snacka om service!
/J
En för dagen nyservad Helvetia...
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Solen värmer över frukostaltanen och fåglarna kvittrar i trädgården. Fan! jag börjar nog bli gammal.
Tackar! G.L.C Straps i italien.Snygg färg på mockalädret. Vem är konstnären?
Kan vara the first real keeper Men vad pratar du om, för blaffiga? Den är fucking perfect!Ta det lugnt, han har den inte augusti ut... Dessutom är fan subdialsen för blaffiga på 1st exe
Ok då, september ut... De är riktigt salta och de allra flesta klockor i världen är mycket fulare men tycker det blir för stora vita ringar på den förhållandevis lilla tavlan. 2nd exe är däremot perfekt i sin designKan vara the first real keeper Men vad pratar du om, för blaffiga? Den är fucking perfect!
Bor du i Malmö? Var visst nån som sett det innan migEn Commander inhandlad i Malmö någon gång i början på 70-talet. Är egentligen inte så glad i digitalare, men hittade denna i tusen bitar i en låda hos farsan. Lyckades pilla ihop alla bitarna, i med ett nytt batteri och nu fungerar den perfekt
Nej, jag bor inte i Malmö. Bor i Kristianstad, men min far som köpt klockan, berättar i äventyrliga ordalag om hur han och min farfar körde den dåvarande kostigen från Blekinge till Malmö för att inhandla denna superhightechklocka...Bor du i Malmö? Var visst nån som sett det innan mig
Bara FÖR vacker.... Säg sen inte bara att det är diameter 36mm....Jag bidrar med tvillingklockan !
Tack så mkt ! Jo det är en 36 mmBara FÖR vacker.... Säg sen inte bara att det är diameter 36mm....
/J
Då blev jag ännu mer avis... Hamnar den på din säljlista får du gärna höra av dig...Tack så mkt ! Jo det är en 36 mm