dalas och hööks "gamla" ? Skönt med AP tropic!God förmiddag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
dalas och hööks "gamla" ? Skönt med AP tropic!God förmiddag!
dalas och hööks "gamla" ? Skönt med AP tropic!
Du visar hur en beater ska användasDå sommarens beater ser ut så här:
Får det bli något gammalt och hållbart istället.
Du gick verkligen all in på beater! Vad hände, om man får fråga?Då sommarens beater ser ut så här:
Får det bli något gammalt och hållbart istället.
När jag skulle ta på klockan inne på toaletten tappade jag den rakt ned på klinkersgolvet... Jag brukar undvika att ta på klockor med annat än länk på toaletterna/badrum, men denna gång var jag lite stressad och då gick det åt helvete...Du gick verkligen all in på beater! Vad hände, om man får fråga?
Aj! Lider med dig. Men det går ju att fixa och det är ju bra.När jag skulle ta på klockan inne på toaletten tappade jag den rakt ned på klinkersgolvet... Jag brukar undvika att ta på klockor med annat än länk på toaletterna/badrum, men denna gång var jag lite stressad och då gick det åt helvete...
Läcker rem! Märke? Inköpt var?Fräsig skindiver på tropic piggar upp en dag som denna
Just den här fick jag med i ett annat köp, men har köpt både här på KS och på ebay, kolla på NOS tropic och sedan ska man hålla ett öga på att det står Tropic och Swiss made på insidan så är det hyffsat korrekt .... Priserna varierar från 500kr till tusenlappar så kolla ordentligt! Men mjuka och väldigt sköna + supercoola på äldre dykareLäcker rem! Märke? Inköpt var?
/J
@eriksson850 har ett gäng Tropic av en lite annan variant till bra pris på köpåsälj...Läcker rem! Märke? Inköpt var?
/J
Trevlig, @Fixoflex gamla?Chopard.
Jag kan berätta med en gång att den aldrig kommer att säljas, den var min morfars och min son skall få den efter mig.Då blev jag ännu mer avis... Hamnar den på din säljlista får du gärna höra av dig...
/J
Rätt tänkt! Är säker på att din son kommer att uppskatta klockan!Jag kan berätta med en gång att den aldrig kommer att säljas, den var min morfars och min son skall få den efter mig.
Tyvärr för dig, men då vet du iallafall. Jag hoppas du finner en likadan någonannanstans
Ja det tror jag han kommer att göra ! En fråga: Vad är det som är så speciellt med 36 mm versionen ??Rätt tänkt! Är säker på att din son kommer att uppskatta klockan!
/J
Älskar de där, har en riktigt fin själv men den är liiite för tight i länken .... Man får börja jaga en länkbit eller två helt enkelt?!?Två ebay"fynd" som landade idag. Den med blå urtavla är tyvärr i rätt miserabelt skick med lysmassa som ser ut som tandkräm som kladdats dit. Kanske får bli en re-lume till nått vettigare vad det lider. Den andra är i desto bättre skick krisp opolerad boett och länk (dock med en ansenlig mängd dnarester och lort).
Älskar de där, har en riktigt fin själv men den är liiite för tight i länken .... Man får börja jaga en länkbit eller två helt enkelt?!?
Letar man efter välbyggda bruksur är Eterna grejen. Öppnat den än? Blank tavla?Helvete vad bra! Sjukt imponerad av den här klockan! Kom nyss hem från kryssning, klockan låg i postlådan. Slänger upp en snabb bild innan mörkret faller.
Inte helt misslyckad anser jag. Du måste vara rätt nöjd med dagen misstänker jag?Misslyckad jakt på nytt band idag.
Jodå riktigt nöjd med dagenInte helt misslyckad anser jag. Du måste vara rätt nöjd med dagen misstänker jag?