Ja det blev fint !Skön matchning med visarna, babyblått och orange är tight.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja det blev fint !Skön matchning med visarna, babyblått och orange är tight.
Snygg, är det ern EPSA boett ?60-tal idag. (Strunta i datumet, jag var bekväm av mig)
Snygg, är det ern EPSA boett ?
Om klockor kunde tala... Den där är så grym, tänk om den kunde berätta om allt den varit med om.Grim reaper!
Grim reaper!
Kände knappt igen den med finlänken påGrim reaper!
Jag har inte gjort nån åverkan på tavlan. Exakt vad som har hänt är dock oklart
Den var ruskigt vass! Är det naturligt slitage eller nån slags åverkan som ligger bakom?
Själv kör jag på tank idag.
Smutt länk!TankTisdag
Tack! En favoritlänk, som ger ett coolt lyft till väldigt många klockor IMHO.Smutt länk!
Fick mig att tänka på en Kreisler coffin-länk, som jag tänkte skulle sitta på min framtida Bulova Accutron Astronaut...Tack! En favoritlänk, som ger ett coolt lyft till väldigt många klockor IMHO.
Ja, bara för den länken gör det värt att köpa den BulovanFick mig att tänka på en Kreisler coffin-länk, som jag tänkte skulle sitta på min framtida Bulova Accutron Astronaut...
Din är ju faktiskt ännu mer "coffin"-formad!
Fick mig att tänka på en Kreisler coffin-länk, som jag tänkte skulle sitta på min framtida Bulova Accutron Astronaut...
Din är ju faktiskt ännu mer "coffin"-formad!
Appropå coffin-länk...Ja, bara för den länken gör det värt att köpa den Bulovan
Ja, det stämmer, min är lite mer coffin-form. Tror det ursprungligen är en gammal megarasslig Seikolänk, @yonsson
Det är inte bara nackdelar med att semestern är slut. Man kan ju använda GS:en igen..
Ooh, en riktig vodolaz, sitter ledigt på handleden!Jag visade upp den i udda dykare tråden , men här kommer den igen, fick precis iväg den på posten för att få ett nytt band..