Solvik
Silver
Vad ska du fixa för band och varifrån, ett sånt här?Jag visade upp den i udda dykare tråden , men här kommer den igen, fick precis iväg den på posten för att få ett nytt band..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad ska du fixa för band och varifrån, ett sånt här?Jag visade upp den i udda dykare tråden , men här kommer den igen, fick precis iväg den på posten för att få ett nytt band..
Jag har beställt något med i kampfschwimmer stil.Vad ska du fixa för band och varifrån, ett sånt här?
Ok, blir kul att se wristshot in action när det blir dags..Jag har beställt något med i kampfschwimmer stil.
Med tanke på hus snabb vår allas Läderjesus är så får vi nog inte vänta så länge ...Ok, blir kul att se wristshot in action när det blir dags..
Den var ball! Vad är det för någe?
Speedy Tuesday!
Glider runt hemma med senaste nytillskottet
Tissot från 1940, nybytt glas och armband.
Riktigt läcker!Gomorron!
Här kommer två till:Fler bilder, ser riktigt trevlig ut
Yeah! Grymt cool!
Här kommer två till:
Tack, tycker oftast dessa modeller har väldigt skadad tavla/visare etc. så roligt se en i så fint skick. Charmig!
Som min fast inverterad