Indeed!Dagens vintage
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Indeed!Dagens vintage
Kan vi få se litet fler bilder på din skumma Nivada. Pls.Allmänt skum och kantig Nivada idag, väntar med spänning på morgondagen och förhoppningsviss lite paketöppning
När du säger pls såKan vi få se litet fler bilder på din skumma Nivada. Pls.
Tack. Trevlig dykare. Har aldrig sett modellen innan. Vad heter modellen (minutvisaren skymmer på bilderna)?När du säger pls så
Många vinklar är det .....
Väldigt trevlig tycker jag, har endast sett denna då jag köpte på ebay och en till då jag googlade, Nivada Taravana står det på den, dock verkar taravana vara en model serie mer än denna specifikt .... Hur som helst en kul klockaTack. Trevlig dykare. Har aldrig sett modellen innan. Vad heter modellen (minutvisaren skymmer på bilderna)?
När du säger pls så
Många vinklar är det .....
Såå grym
En ny bästis
Skön matchning med visarna, babyblått och orange är tight.Färgklicken
Är inlägget från tudor eller har jag missat något? Riktigt fint är det iaf, jag har en fårskinnsjacka att byta med om du tröttnar.