Greven
Guld
Tack @Af Sjodahl för att du gjorde min måndag förmiddag rätt mycket bättre! Fantastisk klocka det där! Mögel when it's best!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack @Af Sjodahl för att du gjorde min måndag förmiddag rätt mycket bättre! Fantastisk klocka det där! Mögel when it's best!
Zenith igen
Fantastisk klocka, men bandkombon gör ont i själen att se...
Men för djävulen !! , vad ska de sitta på klockfan då? , så ni blir nöjda Meshet tröttnade jag på snabbtHåller med! Den där karln är fan inte klok nånstans...
Svart läder tycker jag borde göra sig fint, eller länk?Men för djävulen !! , vad ska de sitta på klockfan då? , så ni blir nöjda Meshet tröttnade jag på snabbt
Svart läder tycker jag borde göra sig fint, eller länk?
Finns det nån originallänk? Svart Tropic?Men för djävulen !! , vad ska de sitta på klockfan då? , så ni blir nöjda Meshet tröttnade jag på snabbt
Finns det nån originallänk? Svart Tropic?
Det räcker väl för fan med de röda clownbyxorna som skymtar i bakgrunden om du vill ha färg Du behöver väl inte förgripa dig på den fina, fina klockstackaren så där! Detta är officiellt sista gången jag agerar stilpolis om ingen skickar PM till mig direkt och frågar om råd.
Har som du förstår svårt att lita på ditt omdöme i denna fråga. Visa en bild, starta en omröstning mellan det där brandgula så får vi seHaha jo finns originallänk men den är riktigt ful !
Har som du förstår svårt att lita på ditt omdöme i denna fråga. Visa en bild, starta en omröstning mellan det där brandgula så får vi se
Nu finns bilderHar som du förstår svårt att lita på ditt omdöme i denna fråga. Visa en bild, starta en omröstning mellan det där brandgula så får vi se
Cool! Kör. Original är original och det är bästOk då, har slarvat bot ena fästpinnen till länken.
Ska gå ner till urmakaren nu med en gång och fixa en ny. Har ändå inget för mig !!
Här är länken som jag inte orkat fixa
Ascool länk ju.Ok då, har slarvat bot ena fästpinnen till länken.
Ska gå ner till urmakaren nu med en gång och fixa en ny. Har ändå inget för mig !!
Här är länken som jag inte orkat fixa
Jo, tjenare.Detta är officiellt sista gången jag agerar stilpolis om ingen skickar PM till mig direkt och frågar om råd.
Yes! Svincool. Avsmalnande å snygg med feta länkbitar.Tungklockan med ORIGINALLÄNK
Grymt kool på länken! Inte för att länken var snygg eller så, men kool...Tungklockan med ORIGINALLÄNK
Där ser du! Så jävla rätt! Det finns ju en anledning till att den kom med som ORIGINALLÄNK. Jag hade kunnat köpa den av dig bara för att få länken.Tungklockan med ORIGINALLÄNK
Det här med Sea Diver som står på tavlan får man nog ta med en nypa salt gick förbi ett handfat!