• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens vintageur.

Greven

Audemars
image.jpg
Tack @Af Sjodahl för att du gjorde min måndag förmiddag rätt mycket bättre! :) Fantastisk klocka det där! Mögel when it's best!
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Men för djävulen !! , vad ska de sitta på klockfan då? , så ni blir nöjda ;) Meshet tröttnade jag på snabbt :angel:
Finns det nån originallänk? Svart Tropic?
Det räcker väl för fan med de röda clownbyxorna som skymtar i bakgrunden om du vill ha färg ;) Du behöver väl inte förgripa dig på den fina, fina klockstackaren så där! Detta är officiellt sista gången jag agerar stilpolis om ingen skickar PM till mig direkt och frågar om råd.
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Finns det nån originallänk? Svart Tropic?
Det räcker väl för fan med de röda clownbyxorna som skymtar i bakgrunden om du vill ha färg ;) Du behöver väl inte förgripa dig på den fina, fina klockstackaren så där! Detta är officiellt sista gången jag agerar stilpolis om ingen skickar PM till mig direkt och frågar om råd.

Haha :) jo finns originallänk men den är riktigt ful !
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Har som du förstår svårt att lita på ditt omdöme i denna fråga. Visa en bild, starta en omröstning mellan det där brandgula så får vi se:)

Ok då, har slarvat bot ena fästpinnen till länken.
Ska gå ner till urmakaren nu med en gång och fixa en ny. Har ändå inget för mig !!
Här är länken som jag inte orkat fixa :angel:
image.jpg

image.jpg
 
Topp