• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens vintageur.

Fotboll o Tudor ikväll
image.jpg
 
Det var fan! Grattisgrattis! Får öka på takten å sno ihop ett läder av den gamla väskan till den där. Berätta mer, när fick du den?
Ni får kolla lite nogrannare?
Det var fan! Grattisgrattis! Får öka på takten å sno ihop ett läder av den gamla väskan till den där. Berätta mer, när fick du den?
Har haft den ett tag. Men trodde nån skulle syna min bluff ikväll :p. Det är ingen 2998 utan en vanlig 145.022 från 74 tror jag . Med ny tavla och 2998 visare . Byggde den när min Mark II gick sönder. Sålde av delarna från den och lät bygga denna istället . Betydligt billigare än en 2998-6 :)
 
Ni får kolla lite nogrannare?

Har haft den ett tag. Men trodde nån skulle syna min bluff ikväll :p. Det är ingen 2998 utan en vanlig 145.022 från 74 tror jag . Med ny tavla och 2998 visare . Byggde den när min Mark II gick sönder. Sålde av delarna från den och lät bygga denna istället . Betydligt billigare än en 2998-6 :)
Din jävel:) Den stora boetten med vridna luggar är ju ganska uppenbar för de som tittar ordentligt:bag: får skylla på att det är fotboll på tv mr FrankenMeister...

Edit:
Men va hände med Mark II?
 
Din jävel:) Den stora boetten med vridna luggar är ju ganska uppenbar för de som tittar ordentligt:bag: får skylla på att det är fotboll på tv mr FrankenMeister...

Edit:
Men va hände med Mark II?
Köpte en Mark II till mycket bra pris på Ebay . Efter några veckor ramla ena pushern bort. Gängpaj. Hade tänkt att fixa den men det blev för krångligt . Slutade med att jag sålde av den i delar . Och gick med vinst . Fult kanske men det blev rätt bra ändå ?
 
Köpte en Mark II till mycket bra pris på Ebay . Efter några veckor ramla ena pushern bort. Gängpaj. Hade tänkt att fixa den men det blev för krångligt . Slutade med att jag sålde av den i delar . Och gick med vinst . Fult kanske men det blev rätt bra ändå ?
Trodde det var din Dark Evil som pajjat... Bra att du gick vinst på delarna å de där visarna på speedyn är ju saltare även om puritanerna lär sätta kaffet i halsen;)
 
Har du släppt tanken att få på den nitade länken än..
Jag har hört ryktesvägen att någon kan vara intresserad?:)
Jag ger aldrig upp! Jag är som en grävling, släpper inte taget förrän det knakar...
@acce1999 har lovat att hjälpa mig att bygga om den nitade;)
Kanske att jag släpper det ifall jag hittar en vikt 7836 och slipper mekandet.
Edit:
Börjar dock gilla mitt jubilee, stora kronan på claspet och lite mer bilhandlarbling är aldrig helt fel:)
 
Jag ger aldrig upp! Jag är som en grävling, släpper inte taget förrän det knakar...
@acce1999 har lovat att hjälpa mig att bygga om den nitade;)
Kanske att jag släpper det ifall jag hittar en vikt 7836 och slipper mekandet.
Edit:
Börjar dock gilla mitt jubilee, stora kronan på claspet och lite mer bilhandlarbling är aldrig helt fel:)
Meckar du på en frankenlänk kommer jag gå in och o-gilla alla bilder du postat...



;)
 
Tillbaka
Topp