Tack! Ja, den är stenhård. Byteskap på mögelgtg:n @Weasel fick en dussin-Seiko och lite växelpengarRiktigt cool
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Ja, den är stenhård. Byteskap på mögelgtg:n @Weasel fick en dussin-Seiko och lite växelpengarRiktigt cool
Det går bra för er hittills i allafall!Fotboll o Tudor ikväll
Ni får kolla lite nogrannare?Det var fan! Grattisgrattis! Får öka på takten å sno ihop ett läder av den gamla väskan till den där. Berätta mer, när fick du den?
Har haft den ett tag. Men trodde nån skulle syna min bluff ikväll . Det är ingen 2998 utan en vanlig 145.022 från 74 tror jag . Med ny tavla och 2998 visare . Byggde den när min Mark II gick sönder. Sålde av delarna från den och lät bygga denna istället . Betydligt billigare än en 2998-6Det var fan! Grattisgrattis! Får öka på takten å sno ihop ett läder av den gamla väskan till den där. Berätta mer, när fick du den?
Din jävel Den stora boetten med vridna luggar är ju ganska uppenbar för de som tittar ordentligt får skylla på att det är fotboll på tv mr FrankenMeister...Ni får kolla lite nogrannare?
Har haft den ett tag. Men trodde nån skulle syna min bluff ikväll . Det är ingen 2998 utan en vanlig 145.022 från 74 tror jag . Med ny tavla och 2998 visare . Byggde den när min Mark II gick sönder. Sålde av delarna från den och lät bygga denna istället . Betydligt billigare än en 2998-6
Köpte en Mark II till mycket bra pris på Ebay . Efter några veckor ramla ena pushern bort. Gängpaj. Hade tänkt att fixa den men det blev för krångligt . Slutade med att jag sålde av den i delar . Och gick med vinst . Fult kanske men det blev rätt bra ändå ?Din jävel Den stora boetten med vridna luggar är ju ganska uppenbar för de som tittar ordentligt får skylla på att det är fotboll på tv mr FrankenMeister...
Edit:
Men va hände med Mark II?
Trodde det var din Dark Evil som pajjat... Bra att du gick vinst på delarna å de där visarna på speedyn är ju saltare även om puritanerna lär sätta kaffet i halsenKöpte en Mark II till mycket bra pris på Ebay . Efter några veckor ramla ena pushern bort. Gängpaj. Hade tänkt att fixa den men det blev för krångligt . Slutade med att jag sålde av den i delar . Och gick med vinst . Fult kanske men det blev rätt bra ändå ?
så fin !!!
Tack! Ja det är en lite favvo faktisktså fin !!!
Har du släppt tanken att få på den nitade länken än..
Jag ger aldrig upp! Jag är som en grävling, släpper inte taget förrän det knakar...Har du släppt tanken att få på den nitade länken än..
Jag har hört ryktesvägen att någon kan vara intresserad?
Underbar sekundvisare.Alphavisare idag igen..
Fast på en AK från slutet 50-tal.
Meckar du på en frankenlänk kommer jag gå in och o-gilla alla bilder du postat...Jag ger aldrig upp! Jag är som en grävling, släpper inte taget förrän det knakar...
@acce1999 har lovat att hjälpa mig att bygga om den nitade
Kanske att jag släpper det ifall jag hittar en vikt 7836 och slipper mekandet.
Edit:
Börjar dock gilla mitt jubilee, stora kronan på claspet och lite mer bilhandlarbling är aldrig helt fel
Fy sjutton vad bra det blevTestar keramisk armband.