Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker du?Fy sjutton vad bra det blev
Jag var ironisk. Såg fruktansvärt ut på den fina klockan. Av med skiten! Även om hela KS precis enats om att länk är bäst, så får du dispens att köra läder, tills du hittar något betydligt mer passande.Tycker du?
King Seiko är ett dress ur och är jättefin på svart läder. Men jag upplevde det en smula tråkigt och tänkte liva upp den med en svart keramiskt armband. Men den är i mitt tycke alldeles för tjock med uppskattningsvis upp mot 5mm.. Syns dåligt på bilden men det förskjuter tyngdpunkten för hela klockan med tanke på att King Seiko är relativt liten klocka i sig. Kanske arbandet passar bättre på en större klocka..
Men som tur är smaken som baken
Tur att vi är eniga. Jag blev bara paff att någon kunde tycka att det såg bra ut..Jag var ironisk. Såg fruktansvärt ut på den fina klockan. Av med skiten! Även om hela KS precis enats om att länk är bäst, så får du dispens att köra läder, tills du hittar något betydligt mer passande.
Den är grym. Varför köpte inte jag den?Älskar denna jäkeln!
Helt klart befogad fråga! Skickad direkt från säljaren till service och nu fast på min armDen är grym. Varför köpte inte jag den?
Den gör sig nog bättre på speedmastern än seamastern? Tyckte det såg rätt koolt ut. Skall du ha en BOR-liknande länk till Seamastern tycker jag du skall ha den 5?-radiga varianten.Provar min nyinköpta omegalänk på speedyn.
Ska den sitta kvar eller flyttas till sm300?
Du har nog rätt. Otroligt bekväm är den också.Den gör sig nog bättre på speedmastern än seamastern? Tyckte det såg rätt koolt ut. Skall du ha en BOR-liknande länk till Seamastern tycker jag du skall ha den 5?-radiga varianten.
Skitsnyggt!Provar min nyinköpta omegalänk på speedyn.
Finns här fler DeSotos på forumet?
Vet att den här klocka har gått runt en del men finns det fler?
r
Har ingen bättre bild här, men de är mycket lika dina om inte samma. Omärkt krona.Har du närmare bild på din krona samt visare?
Med vänlig hälsning, Magnus
r
Provar min nyinköpta omegalänk på speedyn.
Den är jäkligt fin den där