Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Visst är de koola. Ogillade boetten från början och köpte denna för verkets skull. Men modellen växte på mig och nu gillar jag den. Pandor i någon form är ju alltid lite roligare, men de kan vara svårfångade. Inte stenkoll på vilka fler som använde dessa boetter. Är nog bättre att fråga @TorNet som även har en till salu?Den är jäkligt fin den där
Jag har börjat spana på Heuer Camaro och liknande boetter, tycker de är riktigt koola.
Har du koll på om det finns fler alternativ med samma boettform?
Njaä.Iwc funkar alltid !
HahahaIwc funkar alltid !
Oj!Iwc funkar alltid !
Snyggt!
Förlåt att jag var sen...Bra Gummo! Exakt så här lång tid tog de innan ditt inlägg kom. ( på dagens riktiga vintage klocka )
Så kool! Måste leta fram min igen...Kärt återseende.
Är det inte något som saknas på den...?Bra Gummo! Exakt så här lång tid tog de innan ditt inlägg kom. ( på dagens riktiga vintage klocka )
Kärt återseende.
Fan är trött såg att det va en Jaeger nu =) trodde de va Longinesen först.helvete vad snygg !!!!! är det Greenlandern ?
Ett fult armband ? , ne vadå.... vad tänkte du på ?Är det inte något som saknas på den...?
/J
35 x 47 mm, så den har långa bandhorn.Fan är trött såg att det va en Jaeger nu =) trodde de va Longinesen först.
Jaegern är faktiskt vassare ,vad är det för mått ?
35 x 47 mm, så den har långa bandhorn.
Den lämnar bara om någon betalar för mycket eller erbjuder ett sjukt byte. Men det finns ju en till på forumet, grym modell!Säg till när den ska lämna boet
vad är det för ref ?Den lämnar bara om någon betalar för mycket eller erbjuder ett sjukt byte. Men det finns ju en till på forumet, grym modell!
W.W.W. eller halvkorrekt Mark X. Referensnummer har den inte vad jag vet.vad är det för ref ?
Tnx !W.W.W. eller halvkorrekt Mark X. Referensnummer har den inte vad jag vet.