Är den televerks orange månne ?Tjaa jag kör en Volvo Duett ifrån 50-talet och undrar vilken klocka som passar mig då. Priset på klockan spelar ingen roll.
mvh
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är den televerks orange månne ?Tjaa jag kör en Volvo Duett ifrån 50-talet och undrar vilken klocka som passar mig då. Priset på klockan spelar ingen roll.
mvh
Har du pensionerat dig nu eller hur gick det?Är på antikrundans inspelning i Varberg och har med mig lite arvegods: damur i silver, 15 rubis.
Fan då! Ibland låtsas jag att det där är min...Hösten har kommit-man får pigga upp sig med lite gammalt skrot
Jag är knappast spekulant på en grekisk ö nu.Har du pensionerat dig nu eller hur gick det?
Jag är knappast spekulant på en grekisk ö nu.
Det gick väl som väntat, fick träffa vapenexperten Max Sjöberg som gav en kort dom: schweiziskt verk, lite jugendmönster på boetten, 1905-1910, 400-500 kr. Dvs en bekräftelse av det jag hade trott. Det är ingen spektakulär klocka men ändå ett roligt arvegods från en gren av släkten jag kan rätt lite om. Stort plus att den fortfarande fungerar så bra.
Du kanske kan få träffa den igen om du är snällFan då! Ibland låtsas jag att det där är min...
Där rök power reserven
Vissa citat känns mer Gummo än andra, det här var ett av dom! Bra.Fan då! Ibland låtsas jag att det där är min...
Skönt patinerad Longines Conquest.
Grym bezel på en grym klocka!Besiktning i arla morgonstund.