Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
sjukt fin, ovanligt fina originalvisare!!! grattis!Efter att ha varit TWG ett längre tag har jag varit nykär sedan gårdagen. Nya förvärvet har tagit mig med storm.. Nytt glas och lite småfix sedan är detta en av få riktiga keepers. Troligen pre-Heuer runt 62-64 nånstans. Såå nöjd!
Tack! Det är ju smärre nyansskillnad på dem och jag gissar att timvisaren har varit föremål för åtgärd..?sjukt fin, ovanligt fina originalvisare!!! grattis!
Jävlar vad nån har gillat att gnussa runt den där vridringen! Snyggt att köra utan tt-länk också.Sveriges snyggaste rotöl
Jävlar vad nån har gillat att gnussa runt den där vridringen! Snyggt att köra utan tt-länk också.
Skönt att det ändå ledde till nåt gott i slutändan!Ja. Måste varit någon oskön klocknörd med kraftig OCD.
Hämtad från service och batteribyte. Nu åker länken på igen. #guldtorsdag
Snyggt! Originalguldet och allt. Mycket ovanligt numera när de flesta är "nydoppade".Coolt med originallänk! Har kört med en lite äldre släkting idag Saknar dock länken.