Julian Rex
Basic
På bussen till jobbet, förmodligen hör hela bussen tickandet...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härlig! Välkommen till klubben!
Idag kom senaste "mögelinköpet" - tilltuffsat yttre men det inre verkar vara i riktigt bra skick - skall få en ordentlig makeover när jag får tid!
Sorry att jag knep den före dig @Sandkvist
Tratten!Härlig! Välkommen till klubben!
Fyndat på kaplans?
Aaaa, gick det inte en på kaplans också för nån/några veckor sen..billigt.. en lemania 1277.. Förjäkla fina är de!Tratten!
I like your style, man !! Real ART.Sveriges snyggaste rotöl
Jag tycker om när svart tar befälet över guld. Den går väl som dom flesta " Heuerkvartsare " bra, eller?Coolt med originallänk! Har kört med en lite äldre släkting idag Saknar dock länken.
Härligt ! Krama den från mig är du snällFör någon månad sedan fick min pie pan lämna. Varje gång man såga fina exempel här så tänkte man alltid på "exet", nu iaf så har det tomma området i hjärtat fyllts av denna
Idag kom senaste "mögelinköpet" - tilltuffsat yttre men det inre verkar vara i riktigt bra skick - skall få en ordentlig makeover när jag får tid!
Tradera fynd ? Hade koll oxå ? Bra pris tror jag ? Grattis