Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mmmmm, jag vill ha! Riktigt fin. Skulle passa bra med en fin Movado bland de kantiga uren i lådan.Movado på armen, modell Curviplan som lanserades 1931. 1934 kom en liknande modell som heter Novoplan, allt enligt webben. Trevlig helg!
Hmm, nyservad och med nytt glas, därför ej till salu.Mmmmm, jag vill ha! Riktigt fin. Skulle passa bra med en fin Movado bland de kantiga uren i lådan.
Precis så som det skall vara!Hmm, nyservad och med nytt glas, därför ej till salu.
He, he - kronan klockan 12, antar att det är en Polyplan?Precis så som det skall vara!
Detta är min dröm:
Kan inte mer än ta av mig hatten. Den där var i rejält bra skickMovado på armen, modell Curviplan som lanserades 1931. 1934 kom en liknande modell som heter Novoplan, allt enligt webben. Trevlig helg!
Jag tycker om när svart tar befälet över guld. Den går väl som dom flesta " Heuerkvartsare " bra, eller?
Jag var och nafsade på den ocksåTratten!
Härlig bild !!En Fet Dam från 1981.
Riktigt fin! Grattis!Submariner 5513 -83 Maxi dial MK V.. Min nya bästa kompis
TackarRiktigt fin! Grattis!
Bra val!Submariner 5513 -83 Maxi dial MK V.. Min nya bästa kompis
Tänk vad koolt det hade varit med sunburstslipning på de där boetterna... Fin dubbel!Jaha... ska man komma vidare härifrån så får man börja jaga en i vitguld.
Ja boetterna hade kanske funkat med sunburstslipning. Men tavlorna vette fan; jag tycker de är alldeles för "bling" för att matcha sunburst..Tänk vad koolt det hade varit med sunburstslipning på de där boetterna... Fin dubbel!
Mögel
Fin klocka Bluesman!
Visst är de trevliga - om än små - klockor! Önskar de var >36mm