Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tung Certina min vän. Vad för ref?Regnigt och grått i Stockholm...då känns det helt rätt med en färgklick på armen
Det är så man säljer in en Gruen kompis! Keep on grubbelin. Skål
Grubblar med Gruen.
Tung Certina min vän. Vad för ref?
Tackar...är väldigt förtjust i den.
Ref är 8701 504
Tack för info, verkligen ögongodis. Bra investering är den säkerligen också!
Ett par tusenlappar? Grattis! Riktigt tuff modell. Någon sunburstslupning kan jag inte tänka mig att den skall ha? Skall nog vara parallell borstning som det är idag.Det är tyvärr inte originallänken. Körde ett långskott och kontaktade Certina för att höra om de hade en liggande i något mörkt hörn men tyvärr inte.
Jag vet ju att man kanske inte bör polera heller, men jag skulle gärna vilja få tillbaka sunburstytan på framsidan. Men det ville de heller inte ta på sig då de menade att de inte hade delar till att få den vattentät efteråt. Tycker att det lät väldigt konstigt då det väl bara är en packning?
EDIT: Man ska väl aldrig säga aldrig men hittills har jag inte sålt någon av klockorna jag köpt, men jag håller med om att det nog var en bra investering, speciellt då jag bara betalade ett par tusenlappar.
#lajkstorm
Grubblar med Gruen.
Nytt band? Är det hemmagjort eller är det ett klockband? Tycker strukturen nästan ser lite grov ut?
Grubblar med Gruen.
Den där saknar man lite, får man tjinga den om du ska sälja nångång ?Regnigt och grått i Stockholm...då känns det helt rätt med en färgklick på armen
Ett par tusenlappar? Grattis! Riktigt tuff modell. Någon sunburstslupning kan jag inte tänka mig att den skall ha? Skall nog vara parallell borstning som det är idag.
Den där saknar man lite, får man tjinga den om du ska sälja nångång ?
Vad kulDen kommer nog aldrig att säljas...men Om så har du härmed första tjing
Jag dubbellajkade..!#lajkstorm
#vilkenklocka?
Kanske även kan posta i tråden "bästa tripplar"?
Så.
Nu har jag skojat klart.
Grubblar med Gruen.
Underbar, den modellen kan jag inte se mig trött på!
Nej gillar hur enkelt avskalad den är.Underbar, den modellen kan jag inte se mig trött på!
Själv testar jag ett av sommarens fynd och njuter av boettform, luggar och tavla - LeJour med vackra loggan!
Nyservad Longines! Axel på Farfars lyckades hitta ett underbart gammalt glas längst in i gömmorna...
Tycker klockan säljer sig själv utan tuttar som för övrigt var snygga.
Grubblar med Gruen.
Kortet är ju smakfullt, vare sig över strecket eller vulgärt. Känns onödigt att använda ordet tuttar.Tycker klockan säljer sig själv utan tuttar som för övrigt var snygga.
Tycker klockan säljer sig själv utan tuttar som för övrigt var snygga.
Körde lånad bild från nätet, själv har jag bara a-kupa. Hoppas din(a) var på riktigt.Jag kanske satsar på att bli "utviKSbild"?
Sen är denna bilden väldigt blygsam - jämfört med den du lagt ut i en annan tråd...