Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fascinerande ur! Har du recenserat klockan i en annan tråd? Vill ju onekligen veta mer om detta.Kan vara forumets värdelösaste ur.
Sitter det en förstörd tavla på andra sidan, eller har du plockat bort den + visare?Kan vara forumets värdelösaste ur.
Fascinerande ur! Har du recenserat klockan i en annan tråd? Vill ju onekligen veta mer om detta.
Sitter det en förstörd tavla på andra sidan, eller har du plockat bort den + visare?
Riktigt fint verk, dock som du säger värdelös som klocka men ändå rätt kulNjea, är en vanlig jumbo med urtavlan borttagen och verket vänt. Så jäkla tufft verk så jag tyckte den var värd detta. Reversibelt så det är ju ingen fara på ångor sätt egentligen.
Fin den där, verkligen. Har du funderat på att renovera tavlan ?Jodå den lever och tickar, mitt senaste fynd!
Ne, ska leta upp en bättre originaltavlaFin den där, verkligen. Har du funderat på att renovera tavlan ?
Hehe... Mögel deluxe. Tycker du kan behålla tavlan.Jodå den lever och tickar, mitt senaste fynd!
Hehe... Mögel deluxe. Tycker du kan behålla tavlan.
Läckert ur! Och tycker tavlan är mysig, varför byta den?Knäckte en typ nos emalj tavla idag. Den va liiiite för stor så när plexiglaset skulle på sa de "kraaas" även ifall den va till en identisk klocka.
Jaja det går fler tåg även ifall det kan ta år , så jag tror att jag kör på denna original mögeltavla ett tag till
Läckert ur! Och tycker tavlan är mysig, varför byta den?
Vad har du för mått på det? Ser inte riktigt lika liten som denna boettyp brukar vara.
Den där tycker vi om storlek?
Gummo för djävulen ,din gamle hängpatteko! Inte visste jag att du satt på en sådan klocka.. Är det cal 852 ? Eller ja det är bäst för dig att de är så