oggemon
Basic
Tackar!Den där tycker vi om storlek?
Ringens diameter mäter 36mm bra size tycker jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar!Den där tycker vi om storlek?
Hängpungtjur om jag får be! Ingen aning om cal men så här ser det ut:Gummo för djävulen ,din gamle hängpatteko! Inte visste jag att du satt på en sådan klocka.. Är det cal 852 ? Eller ja det är bäst för dig att de är så
Varit på banken, man måste sätta sig i respekt! Det blev låga räntor på lånen...
Jo, de insåg servicebehoven direkt...Tyckte dom synd om dig med så gammal klocka?
Art Dec'on till vänster my fair lady !Beslutsångest... vilken ska man ha på sig idag?
Fin den där! Den är värdig en redig annons tycker jagOrange idag....denna ska jag nog sälja så om någon är sugen - PMa mig
Ska nog lägga ut den på Onthedash.....tror man får mer betalt där.Fin den där! Den är värdig en redig annons tycker jag
Kör på båda när du ändå gör det! Trevligt med lite Heuers på forumet och det skulle förgylla köp/säljdelenSka nog lägga ut den på Onthedash.....tror man får mer betalt där.