• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

vepetymu.jpg

Ryktet säger att det är på vintage delen det händer!
16753 på tight jubilee, eller tight & tight.. Så tight ett jubilee kan vara :)

Hurpass tillgängliga är 16753? Jag gillar Rootbeeren skarpt även om jag nog skulle föredragit den utan guldbiten. Finns/fanns det tro?

Passar på att posta två bilder på min 1016 på länk. Det är en väldigt fin länk. Nästan oanvänd. Som klockan i övrigt. Men nog tycker jag att det blir mer "liv" i klockan på skinn..?

Jämförelse

Kanske fel att posta diskussionsämne i dagens?

Jag tycker den är överlägsen på länk. Visst, det kan vara kul att alternera med band ibland och det är snyggt, men skulle den där vara i min ägo hade jag burit den på länk 98% av tiden. Vad är det för ref på den, underbart fin!?

Passar på att posta två bilder på min 1016 på länk. Det är en väldigt fin länk. Nästan oanvänd. Som klockan i övrigt. Men nog tycker jag att det blir mer "liv" i klockan på skinn..?
Kanske fel att posta diskussionsämne i dagens?
Passar utmärkt på båda. Gillar nästan alltid länk bäst, men i detta fall är den riktigt snygg på skinn med. Kul med variation!

De flesta här kommer nog att svara länk... Själv gillar jag läder, kanske för att jag har tunna handleder och tycker att det på mig blir snyggare och bekvämare att bära.

Tillbaka
Topp