Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hej Niklas,
Vad har du för årgång på den skönheten? Kanske finns en tråd här på KS som du redan presentera godbiten i?!
Snyggt typsnitt på siffrorna!Evilux automatare idag!
Med den på armen kan du bara upptäcka att nytillskotten ser bleka ut i jämförelse.Explorern idag då saker ska upptäckas senare. Kanske, kanske blir det en paketöppningstråd ikväll eller imorgon...
Snidade ett band till Heuern igår. Fågel, fisk eller mitt emellan?
Fågel, men det är något med sömnaden som känns lite fel. Kanske för tunn råd, för många varv eller bara övermatchat. Annars ser det lite lagom porrigt ut.
Bandet i sig är riktigt snyggt! Men jag har svårt för såna där sömmar, mycket snyggare utan.Jag håller med! Kan vara en dålig vinkel också. Här kommer en ovanifrån.
Angående tråden så är den för något för tunn. Köpte på ebay för 3 pund. Tryckte betala utan att ha gett fraktkostnaden någon notis (en sytråd från UK, kom igen?). Jo men visst, 14 pund för att få hit 10 meter orange tråd. Haha...
Jag håller med! Kan vara en dålig vinkel också. Här kommer en ovanifrån.
Angående tråden så är den för något för tunn. Köpte på ebay för 3 pund. Tryckte betala utan att ha gett fraktkostnaden någon notis (en sytråd från UK, kom igen?). Jo men visst, 14 pund för att få hit 10 meter orange tråd. Haha...
BILD
Tillbaka på ruta ett
Tillbaka på ruta ett
Jag tar en till bild från idag, samma ur