Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Enligt vem?Testar denna skönhet, ett gammalt fickur omgjord till armbandsur. Värd 130tkr.
Enl personen som har den. Är speciellgjord i Ungern och tar 1 halv år att göra i ordning frågade inte merEnligt vem?
Finns mycket som "specialtillverkas" i UngernEnl personen som har den. Är speciellgjord i Ungern och tar 1 halv år att göra i ordning frågade inte mer
Låter helt orimligt, snarare 1300 kr om det inte är något jag missar.Enl personen som har den. Är speciellgjord i Ungern och tar 1 halv år att göra i ordning frågade inte mer
Är ingen expert alls oavsett så hade den ett häftigt tickande och om den kostade 1300kr eller 130tkr så var den häftig att provaLåter helt orimligt, snarare 1300 kr om det inte är något jag missar.
Nice fortskaffningsmedel, tror jag skall önska mig en i födelsedagspresent härnäst.Hör inte hit men lite kul
Hej, här kommer en bild på min cal88 från 1952 om jag tolkar det rätt, tycker också att det verkar svårt att få fram info om dem. Testade på IWC's forum men det var ganska sval respons.Tillbaka efter service och går nu omkring +8s/d. En IWC cal 88 från 1951 efter lite sökande på serienummer.
Någon som tror sig kunna bedöma om visare eller tavla är original eller bytt? Har inte hittat bild på nätet av de visarna till den tavlan men å andra sidan finns det väldigt många varianter verkar det som.
Härlig är den åtminstone!
Snygg! Ny(för dig)? Grattis!
Otroligt snyggt med grönt läder. Blev "tvungen" att beställa ett på direkten. Till vad har jag ännu inte riktigt bestämt. Skönt att man fortfarande är så impulsstyrd.Oris, dock tyvärr inte min...