Känslan när man köpt klocka med vin i kroppen. Hoppas frugan gillar den...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha...... Jag har varit med om värre, budade hem en vad jag trodde var en hyfsad skindiver, den levereras trasig men det kommer även med 3st fungerande 30mm dykare i lådan?!? Säljaren gick under jorden men jag antar att det skulle vara kompensation för att den jag köpt var trasig? Fransmän ....
Vilken?
Dem där är grymma, jag måste hugga en innan dem blir för dyra. Otroligt prisvärda fortfarande... (Imho)Fattigmans Patek
Den där oversized ScubaPro:n. Inget flyt med den inte.Vilken?
Snyggt! @rogart-63 du har blivit riktigt haj på det där!
Riktigt snyggt . Kul att se så här på bild . Man ser det på ett annat sätt än när man gör dom . Själv förvånad hur bra det blev . Passar ypperligt på en speedy . Tyvärr är skinnet slut . Men pillar med lite annat i band temat . I väntan på lite delar från oldswisswatches . Så jag kan få ihop lite klockor till @Stene13 oxå
Sjukt jävla snygg strap!
Cool. Berätta gärna mer om klockan för en okunnig!Fattigmans Patek
Oj vilken länk!! Snyggt!
Från mitten av 50-talet. Gjordes många klockor med gemensam boett och Landeron verk. Tunt "skal" i 18 k. Oftast står det Chronograph Suisse på tavlan. Finns några på forumet.Cool. Berätta gärna mer om klockan för en okunnig!
Tack John! Ja, det är lite av en favorit Bara att köpaOj vilken länk!! Snyggt!
Vad är det för klocka? Certina?
/JR
Det är verkligen beundransvärt den tid och engagemang du lägger på mina gamla ärvegods!Riktigt snyggt . Kul att se så här på bild . Man ser det på ett annat sätt än när man gör dom . Själv förvånad hur bra det blev . Passar ypperligt på en speedy . Tyvärr är skinnet slut . Men pillar med lite annat i band temat . I väntan på lite delar från oldswisswatches . Så jag kan få ihop lite klockor till @Stene13 oxå
Rockar nyförvärvet! Så jävla bra!