Men ärligt, vad tror du den landar på easy rider?
Oj, jag är inte tillräckligt kunnig för att sia om slutpriset, Per ?
Dock så ligger nuvarande bud på 630 000 kr, så nog kan den sticka ytterligare ett par hundra...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men ärligt, vad tror du den landar på easy rider?
Tack för info iafOj, jag är inte tillräckligt kunnig för att sia om slutpriset, Per ?
Dock så ligger nuvarande bud på 630 000 kr, så nog kan den sticka ytterligare ett par hundra...
Vet ärligt talat inte. Oklart om jag lagt sånna galna pengar på ett ex med tandpetare till luggar. De är självklart jävligt rare men ska man väl lägga så mycket så borde väl klockan vara roligare? Kanske naiv inställning då de flesta som köper sånt här gör det i rent investeringssyfte men personligen gillar jag att bära mina klockor.Oj, jag är inte tillräckligt kunnig för att sia om slutpriset, Per ?
Hej igen Ariste,I min strävan att lufta alla klockor som jag samlat på mig var det denna Omikrons tur idag, vackert mönster på tavlan men ack så kexig boett:
![]()
Hej där, tack för infon. Ser även en hel del från Balkan nör jag scannar eBay, intressant märke där tavlorna ofta är vackra och boetterna alltid är kexiga...Hej igen Ariste,
kaxig/kexig urtavla, Jag tror att Omikron tillverkades till Turkiets Järnvägen, typ vårat SJ.
Aurum!
Aurum!
Kan du inte göra en separat tråd med denna klocka.
Det vore spännande med lite historik och annat smått och gott om klockan!
Ok, jo jag läste din tråd! Nej det är nog lurigt att hitta information om det saknas ledtrådar på tavla och verk!Har tyvärr inte mycket om detta ur, men det står lite mer en bit ned i denna tråd:
https://klocksnack.se/threads/tankilicious.14329/
Äntligen en VC på KS! Grattis till den!!