Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Får bli en dubbelpost här. Speedmaster 145.022 om jag inte är helt ute och cyklar. Från ca 1985.
Du har en 145.0022, alltså med två nollor.
För att göra det enklare:
145.022 tillverkades mellan 1969 - 1970
145.0022 tillverkades mellan 1970 - 1997
För lite mer matnyttig information om dom olika ref på Speedmaster kolla in denna sida http://www.lesmala.net/jean-michel/speedmaster/history.htm
??? Bide de ingenting kvar ?Movado som jag haft hos McGyver för en översyn.
Någon som gillar gamla Omega länkar?
Fina, Vad sitter/satt de på från början?
Omega med liten pikant blå sekundvisare
Allt har en baksida
Inte så mycket faktiskt, har ej öppnat den ännu, inropad på Malmö Pantbank, 50-tal 18k, monterat på ett MEYHOFER "haifisch" 17 mm som jag tycker passar bra. får återkomma med lite mer ingående info när jag tittat in i den.Kan du berätta lite om den där?
Hur stor är den? 34 mm? Spännande när du kollat mer. Om du kommer ihåg får du gärna pinga mig om du berättar mer om den någon gång.Inte så mycket faktiskt, har ej öppnat den ännu, inropad på Malmö Pantbank, 50-tal 18k, monterat på ett MEYHOFER "haifisch" 17 mm som jag tycker passar bra. får återkomma med lite mer ingående info när jag tittat in i den.
Precis, 34mm är den, absolut jag pm:ar dig när jag öppnat den.Hur stor är den? 34 mm? Spännande när du kollat mer. Om du kommer ihåg får du gärna pinga mig om du berättar mer om den någon gång.