storlek = 24 x 32Lisboa? Vad är måtten och vilket verk? Vacker som fan.
LeBois idag för mig
cal 20
Från ca 1935.
//F
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
storlek = 24 x 32Lisboa? Vad är måtten och vilket verk? Vacker som fan.
LeBois idag för mig
Helt otrolig klocka och rail dessutom
Ser ut att vara i helt nyskick.
Tack, tack, jag tror ni är lite för generösa ! Tavla och visare är väldigt fina och anledningen till köpet. Klockan är senast servad -08 då den lämnades in på ett RSC och enligt uppgift skickades till fabrik för polering. Kan inte bedöma vare sig riktighet eller innebörd av det sistnämnda men polerad blev den iaf. Sedan dess mer eller mindre i malpåse tills köpet. Hade självfallet gillat ett mer orört case, men det är i mycket en pris- och utbudsfråga.Åååååh vad den där är vass!
Det caset
Ett tag sedan denna skönhet satt på handleden..
Feeett! 24h ftw!Var tvungen att byta till vintage på kvällen för att lugna mina nerver, har ju burit 2000-tals klocka i snart två dagar