Daytona96
Guld
(Går)dagens vintage från Kaplans. Förvånansvärt smidig, på originalgummi. Vill ha!
Eller minDet är bara att köpa min...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
(Går)dagens vintage från Kaplans. Förvånansvärt smidig, på originalgummi. Vill ha!
Eller minDet är bara att köpa min...
Inte min!Eller min
Det är bara att köpa min...
Har spanat på bägge, hade jag inte precis köpt en annan vintage Omega som är på ingång hade jag slagit till...Eller min
Äh, du har säkert någon njure du kan sälja.Har spanat på bägge, hade jag inte precis köpt en annan vintage Omega som är på ingång hade jag slagit till...
Glänser som bara sjutton, jag får ta och ta fram elvispen och fräscha till mina telningar.Har blivit den här de två senaste dagarna.
Nerds? Nu förstår jag inte...Trevlig helg, fellow nerds!
Helt klart en av de bättre taveldesignerna det där. Kanske lite lik sm300 men inte så att det stör. Koolare än de flesta subarna.Har man inte råd med patinerad Rolex eller Tudordykare får man nöja sig med patinerad Aetos.
Den där hade man ju inte tackat nej till... Vad är det för ref?Trevlig mögelfredag på er!
Tack!!! 2639 med cal 266 från 1951Den där hade man ju inte tackat nej till... Vad är det för ref?
Tack! Det ska jag kolla uppTack!!! 2639 med cal 266 från 1951
Auctionet? Speedy? CB? You bastard!Har spanat på bägge, hade jag inte precis köpt en annan vintage Omega som är på ingång hade jag slagit till...
Sitt i båten. En pre-moon Speedy, 145.022 med cal 861 från landningsåret/födelseåret 1969.Auctionet? Speedy? CB? You bastard!
En härlig start! Nu finns det ingen återvändo....välkommen till vintageRolexträsket!!Sticker ytterst försiktigt ned en första tå i Rolexträsket. Redan på detta ytterst modesta exemplar får jag lite känsla av vad hypen handlar om.
Oysterdate Precision från ca 1972.
Vafan en ny klocka till!! Grattis igen.....jag jobbar mig neråt i tråden.....kommer det fler??Ja just det, det var så sant: jag har gått och blivit med vintage Speedy, en 145.022 från 1976.