D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack att ni gillar bilden, den är tagen med en kamera som kostat mig 2500kr (Panasonic GF5 + 20mm 1.7)
Mycket fin bild, men gillar inte att du snålar med upplösningen!Tack att ni gillar bilden, den är tagen med en kamera som kostat mig 2500kr (Panasonic GF5 + 20mm 1.7)
Klockan är från 1951, sliten och med gravyr, men trevlig
Cool 70-talsklocka Eriksson850, jag har bara sett T&C som är mindre å mera dressiga. Dom kanske är äldre?
Riktigt skön! Kul med de lite ovanligare märken som gör kvalitetsklockor! Snygg band också, struts?
Tack, kul att ni gillar klockan.Gillade denna starkt! En udda retro
ebay-->DHL-->min handled:
Tackar, den känns väldigt bra i storlek och är så där snyggt clean som jag önskade. Testar den på svart, krokopräglat Hirsch nu men får se vad det blir efter det. Larmsignalen skiljer sig från Memovoxen och jag ska lägga upp en ljudtest vad det lider. Lite mer svårmanövrerad än Memovoxen också, har lite problem (med mina korta naglar) att manövrera larmknappen.Yeah! Grattis! Hur känns den?
/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."
Tackar, lovar att filma den tillsammans med Memovoxen men vill gärna vänta in Memomaticen först.Grattis, äntligen! Du får lägga upp en video med välljudet.