Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
ebay-->DHL-->min handled:
Cricket!
Jag tror Vikings är lite äldre, min är från början av 60-talet och det var denna "rena" tavla jag ville ha. Ser fram mot din Cricket, är det en tidig rackare?ORDNING! en riktig cricket i kanonskick, är den precis likadan som Viking s?
...har också snart sällat mig till "the cricketeers!", ett guldpläterat litet helvete är på väg åt mitt håll vad det lider!!!
Jag tror Vikings är lite äldre, min är från början av 60-talet och det var denna "rena" tavla jag ville ha. Ser fram mot din Cricket, är det en tidig rackare?
Har också försökt hitta lite info men inte lyckats. Arvegods där jag tyvärr brände verket när jag skulle ställa datumTack, tycker den är fulsnygg på något sätt och väldigt tidstypisk. De flesta T+C jag sett är den tunnare varianten (som är riktigt snygg). Jag har försökt att leta upp information om Town and country serien men inte lyckats.
Det jag fått fram av forum är väl att den serien såldes som Certinas lite finare klockor tillsammans med blue ribbon serien och ofta (alltid?) har någon form av certina-in-house verk. Sen är de väl alltid fyrkantiga?
Den var en udda fågel, trevligt!Sabina 70-tals kronograf.
Lite liten men naggande god!
Jim
Jäkligt fin boett och fina bandhorn på den där! Tog mig friheten att "låna" en bild från ditt photobucket-konto.
Jäkligt fin boett och fina bandhorn på den där! Tog mig friheten att "låna" en bild från ditt photobucket-konto.
Är man avundsjuk eller?
Det ser jag fram emot!Skall ge mig på lite bättre bilder när jag har det nya band som är på ingång...