plattfot
Silver
Eh, ja, NU gör det ju det eftersom du påpekade det. Fekk, ytterligare en grej att störa sig på om jag inte gört. På en redan överfylld to-do... Tack!
Sådärja - jag bjuder på den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Eh, ja, NU gör det ju det eftersom du påpekade det. Fekk, ytterligare en grej att störa sig på om jag inte gört. På en redan överfylld to-do... Tack!
Don't do it man! Det är ju metallic-looken som är cool! Du målar väl inte om tavlor heller?Eh, ja, NU gör det ju det eftersom du påpekade det. Fekk, ytterligare en grej att störa sig på om jag inte gört. På en redan överfylld to-do... Tack!
ASGRYM. Me like.Besten idag, förbereder årets glögg...
Tack! Me too.ASGRYM. Me like.
Ser lite klen ut, tycker jag.ScubaproSöndag
Den är nätt och fin Du skulle kunna satsa på en 1,5m dykarstapel till nyår. Snart där med dina tjockisarSer lite klen ut, tycker jag.
Haha! Ny trend på KS?Den är nätt och fin Du skulle kunna satsa på en 1,5m dykarstapel till nyår. Snart där med dina tjockisar
Ah.. Du knep den! Grattis till den snyggingen! Varit lite småsugen, men tvekade bl.a. pga storleken, då jag fördrar lite mindre dressare.Felställda visare och relumad minut bl a.
Men jäkligt trevlig ändå med lite udda bandhorn.
Tack! 36mm, känns ganska standardstor. Loggan ger mig lite "finurs-känsla".Ah.. Du knep den! Grattis till den snyggingen! Varit lite småsugen, men tvekade bl.a. pga storleken, då jag fördrar lite mindre dressare.