Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäklar vilket härligt krockat ex!Crack addict!
Det går vilt till framför datornJäklar vilket härligt krockat ex!
Nya kärleken?
Är det bara jag eller är tavlan lite brun? Fan ta dig som gjort att jag börjat kika på den här modellen!Våtslippapper och diamant pasta samt någon timmes slipande och polerande senare;
Finns ett par stycken på Kaplans .I butiken . En Racing och en Choklad .Är det bara jag eller är tavlan lite brun? Fan ta dig som gjort att jag börjat kika på den här modellen!
Du är den tredje som kontaktat mig med intresse för MK II:an och som nu börjat letaÄr det bara jag eller är tavlan lite brun? Fan ta dig som gjort att jag börjat kika på den här modellen!
BitchFinns ett par stycken på Kaplans .I butiken . En Racing och en Choklad .
Haha, du är en trendsättare, missbruka inte det nu bara Härligt att det går att fixa orginalglaset!Du är den tredje som kontaktat mig med intresse för MK II:an och som nu börjat leta
Grå, kanske lite åt brunt.
Angående glaset så är jag inte färdig ännu, det kan bli bättre. Men det går/fungerar men med mineralglas, även om jobbigare och ner jobb!
Gå på en Mark III så sjukt tjock.Bitch
Haha, du är en trendsättare, missbruka inte det nu bara Härligt att det går att fixa orginalglaset!
StenhårdVåtslippapper och diamant pasta samt någon timmes slipande och polerande senare;
Vet dock ej vem som har tillverkat boetten. Har bara sett den användas av Zenith o Movado.Nya kärleken?
Riktigt tuff den där! Är det MRP SA som tillverkat boetten?
Blir superfint. Vad har du för grovlek på papper och pasta? Är det bara med handkraft eller använder du t ex en Dremel?Våtslippapper och diamant pasta samt någon timmes slipande och polerande senare;
Började med ett 400 sedan 1000 papper (lyckades inte hitta ett 2000) sedan 10 micron pasta, 3,5m , 1 och 0,5m.Blir superfint. Vad har du för grovlek på papper och pasta? Är det bara med handkraft eller använder du t ex en Dremel?
Tycker verkligen om din klocksmak Rozzy! Känns alltid estetiskt valtVåtslippapper och diamant pasta samt någon timmes slipande och polerande senare;
Wow, verkligen cool!
Grymt fint skick! De där gamla Lemania brukar ofta ha så risiga tavlor, grattis!Ny SC-dinka!
Grymt fint skick! De där gamla Lemania brukar ofta ha så risiga tavlor, grattis!
vad betyder SC?