Ja, det fattades bara det! Fast å andra sidan blir det inte en 'utmaning' (det nya ordet för problem) förrän man lyckats lägga rabarber på en 1601Tror det ska vara 555 eller 556 endlinks till datejust för att passa perfekt. Men jag kan ha fel..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, det fattades bara det! Fast å andra sidan blir det inte en 'utmaning' (det nya ordet för problem) förrän man lyckats lägga rabarber på en 1601Tror det ska vara 555 eller 556 endlinks till datejust för att passa perfekt. Men jag kan ha fel..
That's the spiritJa, det fattades bara det! Fast å andra sidan blir det inte en 'utmaning' (det nya ordet för problem) förrän man lyckats lägga rabarber på en 1601
Men det går?Jag har provat. Det blir glapp. Plus helt fel spänne.
Allting går bara man vill . Med rätt ref på end links går det. Huruvida man kan byta låset vet jag inte, tycker det verkar som att ena delen av Rolex låsen är nitade. Bäst är väl att använda 78360 till DJ och 91350 till sub. Ordnimg och redaMen det går?
fast nu frågade han om det gick. Inte om ordning och redaAllting går bara man vill . Med rätt ref på end links går det. Huruvida man kan byta låset vet jag inte, tycker det verkar som att ena delen av Rolex låsen är nitade. Bäst är väl att använda 78360 till DJ och 91350 till sub. Ordnimg och reda
Jaa, jag skrev att det gårfast nu frågade han om det gick. Inte om ordning och reda
Går utmärkt att byta spänne. Finns dock inte så mycket ekonomi i det om man inte redan har ett. ☺
Ja!Vintageporr?
Fick gåshud! Grym kombo.
Tack!Fick gåshud! Grym kombo.
Jag är så gammal att jag haft en ny sådan. Den hade ett svart racingband med 4 hål i var del. Hålen var i sjunkande storlek, från klockan räknat.Längesedan jag kunde posta en klocka här men nu finns det lite vintage igen!
Behöver ett nytt band bara, 18mm honungsfärgat racing sökes eller mottages tips om bra
Grym klocka står som nästa förvärv. Är det en 34 eller 36 ?En snart 60-åring på armen.