• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens vintageur.

Dt250

Rolex
Paneristi
Säkert redan publicerad här men ändå, man undrar var fidels GMT finns nu, ligger och skräpar i hans sängbord.Såg den senaste dokumentären om honom och då hade han någon svart plastklocka.

image.jpg
 
Efter lyckad julgransförsäljning är jag nu hemma.
Levergryta puttrar på spisen, Svalan Sportsman är bytt mot 50-tals Eiger Deluxe. Detta ur har ett AS 1130, justerat i 4 positioner och går väl inom COSC, servat 2012. (Jag tycker det är lite imponerande)
34 mm utan kronan. 19 mm bandbredd. (idiotiskt).
Har haft klockan i säkert 20 år och den är fortfarande en av favoriterna.
Allt är i toppskick, boett. verk, tavla, visare och index.
Glaset lite repigt.
Älskar den.
PICT9045 (2).JPG
 

jabla

Sarlacc
Efter lyckad julgransförsäljning är jag nu hemma.
Levergryta puttrar på spisen, Svalan Sportsman är bytt mot 50-tals Eiger Deluxe. Detta ur har ett AS 1130, justerat i 4 positioner och går väl inom COSC, servat 2012. (Jag tycker det är lite imponerande)
34 mm utan kronan. 19 mm bandbredd. (idiotiskt).
Har haft klockan i säkert 20 år och den är fortfarande en av favoriterna.
Allt är i toppskick, boett. verk, tavla, visare och index.
Glaset lite repigt.
Älskar den.
PICT9045 (2).JPG
 

jabla

Sarlacc
Efter lyckad julgransförsäljning är jag nu hemma.
Levergryta puttrar på spisen, Svalan Sportsman är bytt mot 50-tals Eiger Deluxe. Detta ur har ett AS 1130, justerat i 4 positioner och går väl inom COSC, servat 2012. (Jag tycker det är lite imponerande)
34 mm utan kronan. 19 mm bandbredd. (idiotiskt).
Har haft klockan i säkert 20 år och den är fortfarande en av favoriterna.
Allt är i toppskick, boett. verk, tavla, visare och index.
Glaset lite repigt.
Älskar den.
PICT9045 (2).JPG
Underbart! Visst är livet mer värt att leva med lever. Åt kycklinglevergryta häromdagen och förra veckan gjorde vi leverpatej. :)
 
Topp