Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tudor Submariner 7016 '68. Trivsam klocka
Ja, faktiskt oförskämt trivsam Kan rekommenderas!Oförskämt trivsam skulle jag tro !
Jag vet att jag flera gånger lovat dyrt och heligt att skita i vad folk har för band på sina klockor. Men @virrooo för helvete!!! Inte lädernato Fy skäms och sluta förgripa dig på den gamla krigsklockan!!!Lämnade av tudorn igår, får köra Seiko fram tills nya klockan kommer...
Haha ditt ord är inte värt en sketen prinskorv ens med andra ord Lädernato är mysigt, precis som det ska vara på julen. Inget strävt jäkla nylon här inte!Jag vet att jag flera gånger lovat dyrt och heligt att skita i vad folk har för band på sina klockor. Men @virrooo för helvete!!! Inte lädernato Fy skäms och sluta förgripa dig på den gamla krigsklockan!!!
Vad har du köpt för kul nu då?!?
Ett lite återfall bara, nu ska jag fortsätta lajka vafan folk än sätter på... Mys på du, men jag ville inte att du skulle skämma ut dig bara.Haha ditt ord är inte värt en sketen prinskorv ens med andra ord Lädernato är mysigt, precis som det ska vara på julen. Inget strävt jäkla nylon här inte!
Vad jag köpt blir en överraskning, förutsatt att allt går som det ska Man kan väl säga att den klockan är snarlik tudorn...
Ett lite återfall bara, nu ska jag fortsätta lajka vafan folk än sätter på... Mys på du, men jag ville inte att du skulle skämma ut dig bara.
Faktiskt! Nu me nån form av konstnärlig förhöjning.Funkar bättre?
Tack, jag kan avslöja att jag gjort den själv Office warrior kallar jag verket.Faktiskt! Nu me nån form av konstnärlig förhöjning.
Drömklocka! Härlig.
Om du träffar tomten, visa honom klockan och hälsa att jag vill ha en likadanAlltid lättare att sitta i bilkö med guldutsikt.
Idag blev det en av favoriterna. Tack för att du sålde denna till mig
Wow, verkligen snygg!Förjulat silverpilen med rödbrun ödla.