Har hållt den i handen och försökte ropa hem den på auktion i lund. Vann tyvärr inte den så fick nöja mig med min KS istället. Köpte du den i malmö?Vilken koll du har då Sett den förut eller bara en känsla?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har hållt den i handen och försökte ropa hem den på auktion i lund. Vann tyvärr inte den så fick nöja mig med min KS istället. Köpte du den i malmö?Vilken koll du har då Sett den förut eller bara en känsla?
Har hållt den i handen och försökte ropa hem den på auktion i lund. Vann tyvärr inte den så fick nöja mig med min KS istället. Köpte du den i malmö?
Dio diggare Du vet väl om att du kan få reda på exakt när din klocka blev tillverkad här:Förvånansvärt bra skick på morfars gamla Omega då den troligtvis är från 50-60talet (rätta mig gärna om jag har fel om årtal)
Dio är enligt mig DEN bästa rösten inom hårdrock/metal ever, så det så! Dessutom, jag vill ju ha en sub, och nog rimmar det ganska bra med en sub och en helig dykare..? Är nog för övrigt den artist jag grämer mig mest över att jag aldrig fick se uppträda live innan han vandrade vidareDio diggare Du vet väl om att du kan få reda på exakt när din klocka blev tillverkad här:
https://www.omegawatches.com/planet-omega/heritage/extract-of-the-archives/?no_cache=1
Introt till den låten är magiskt Älskar den varje gång jag hör den. Holy diver alltså.Dio är enligt mig DEN bästa rösten inom hårdrock/metal ever, så det så! Dessutom, jag vill ju ha en sub, och nog rimmar det ganska bra med en sub och en helig dykare..? Är nog för övrigt den artist jag grämer mig mest över att jag aldrig fick se uppträda live innan han vandrade vidare
Har tänkt kolla upp det där faktiskt! Måste bara få tummen ur/hinna till en urmakaren och få öppnat boetten på de två jag vill kolla upp!
Måste skaffa ett sånt där läder!
Mycket fin.Äntligen lunch
Tack!Mycket fin.
Hör av dig om du funderar på att låta den vandra vidare.
Helt riktigt.Tack!
Jag har precis fått på ett mörkgrönt ödleband och kombon blev kanon. Så nu skulle det vara svårt att skiljas ifrån den här gamla damen (alla skönheter är väl en hon, eller?)