Tackar den är från 1958.Wow, verkligen snygg!
Vet du vilket år den är ifrån?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar den är från 1958.Wow, verkligen snygg!
Vet du vilket år den är ifrån?
Riktigt kool! Ingen gravyr på boettlocket?Har blivit med Ebel. Känns bra
@NiklasArvid eller @Warwian Ni har ju lite koll på Ebel, vet ni något ungefärligt år på denna?
Vackert med Ebel! Superfin! Vill se mer Ebel tråden, ja mer Ebel generellt. Ebel lyser med sin frånvaro tyvärr. Måste finnas många gamla med tanke på att de var populära en gång i tiden.Har blivit med Ebel. Känns bra
@NiklasArvid eller @Warwian Ni har ju lite koll på Ebel, vet ni något ungefärligt år på denna?
Riktigt kool! Ingen gravyr på boettlocket?
Berätta mer! I vilket sammanhang har gravyrer kommit till?Vilken koll du har då Sett den förut eller bara en känsla?
Om jag minns rätt så är det norska flygvapnet. Men jag kan ha fel, var ju trots allt 12 timmar sen jag hörde detBerätta mer! I vilket sammanhang har gravyrer kommit till?
Berätta mer! I vilket sammanhang har gravyrer kommit till?
Men din stjärt Jag ville ju smyga lite...
Ajaj, sånt kan man inte meddela i efterhand. fattala även duMen din stjärt Jag ville ju smyga lite...
Hur går det med den nitade länken..fortfarande på Spa?
Postnord har vaskat denHur går det med den nitade länken..fortfarande på Spa?
Jäkla otyg, hoppas du besvärar och gör livet surt för Postnord dagligen..Postnord har vaskat den