Hade bråttom i morse...Snygg men.. på en måndag?
Det blir snart en defibrillering om ni inte rycker upp er!Dålig puls i mögeltråden eller ? @Grafton
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hade bråttom i morse...Snygg men.. på en måndag?
Det blir snart en defibrillering om ni inte rycker upp er!Dålig puls i mögeltråden eller ? @Grafton
Schysst Blocketfynd!Gårdagens sena inköp , provas lite på armen
Ja den låg där och skräpa på blocket, så jag körde dit kl 23.20 och hämtade möglet.Schysst Blocketfynd!
Måste bara ta bort lumen på timvisaren , som någon klåpare kladdat dit. I övrigt är den riktigt bra.Schysst Blocketfynd!
Fel sekundvisare. Men en sådan hittar du Vad står det innanför boettlocket?Måste bara ta bort lumen på timvisaren , som någon klåpare kladdat dit. I övrigt är den riktigt bra.
Vet ej om sekundvisaren är helt korrekt dock. Tror den ska va rak, inte formad som en speedy sekund?
Fel sekundvisare. Men en sådan hittar du Vad står det innanför boettlocket?
Vad kostade den tillslut?
Så vad slutade kalaset på ?Ja de blev ju inget fynd tyvärr. Den stackars killen blev telefon och sms trackaserad, så buden ramlade in på dom 20 min de tog mig och köra dit. Då insåg han att han inte hade koll på vad han skulle sälja för 15900kr
Va du en av dom som höjde priset ?
33k slutade möglet på , inget fynd den här gången tyvärr.. Ref 2913-5Så vad slutade kalaset på ?
Och som svar på din fråga, nej jag var inte en budtrissare, önskar dock att jag sett den i tid..
33' inget fynd? Sälj till mig, kan lägga på en del...33k slutade möglet på , inget fynd den här gången tyvärr.. Ref 2913-5
Det var väl fan ett fynd!!! SnåljåpMåste bara ta bort lumen på timvisaren , som någon klåpare kladdat dit. I övrigt är de
20k mindre än en relumed gick för idag. Skulle kalla det fynd33k slutade möglet på , inget fynd den här gången tyvärr.. Ref 2913-5
Nej 15900kr är förhelvete ett fynd !! Är så missnöjd hehe20k mindre än en relumed gick för idag. Skulle kalla det fynd
Jag vet att jag är jävligt snål, men gör sällan dåliga klockaffärerDet var väl fan ett fynd!!! Snåljåp
33k för den där... Nu blev jag avundsjukGårdagens sena inköp , provas lite på armen
33k för den där... Nu blev jag avundsjuk
Grattis!
Farfars gamla armbandsur. Han jobbade ofta med bilmaskiner och den tidens "cobra". Arbetskamraters ur skakade sönder men farfars zodiac höll! Nu har den legat i 15 år. Ett lätt skakande och den hoppa igång. Och precist!!! En sån kvalitet!!!
Någon här som har en likadan?Farfars gamla armbandsur. Han jobbade ofta med bilmaskiner och den tidens "cobra". Arbetskamraters ur skakade sönder men farfars zodiac höll! Nu har den legat i 15 år. Ett lätt skakande och den hoppa igång. Och precist!!! En sån kvalitet!!!
Den skojar man inte bortGårdagens sena inköp , provas lite på armen
Haha ne faktiskt gör man inte deDen skojar man inte bort
Grym GP ! Stort grattisDagens skörd! Corumen är faktiskt mer speciell än den kanske ser ut. Det är nämligen en tidig Admiral's Cup (vattentät) och inte helt vanlig, särskilt inte som automat. GP:n har vidare ett historiskt samlarvärde. Urverket i den lade nämligen grunden för moderna quartzurverk. Eternan är också lite speciell, eftersom den endast tillverkades i tusen exemplar.
Den svarta...