Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul! Snyggt gjort.Lite trevligt morgonpyssel!
Lite insmörjning och sen har ett tråkigt billigt strap blivit lite roligare..
![]()
![]()
![]()
Najs!Lite trevligt morgonpyssel!
Lite insmörjning och sen har ett tråkigt billigt strap blivit lite roligare..
![]()
![]()
![]()
Tack!Kul! Snyggt gjort.
Vad glad jag blir !! Grattis var väl inte helt lätt antar jag. Den har en orginell konstruktion som man inte hittar i länkriket,![]()
Nu med rätt typ av länk! Och visst heter det Seiko-tisdag?!![]()
Kul med den automatiska, den ser man inte allt för ofta om jag inte slarvat. Har du en profilbild där man ser hur tjock den är? Heter den verkligen Manhattan däremot? Hade för mig att det endast var den första som kallades det?Manhattan![]()
Tack för kul och bra info. Då är det bara att komplettera klockan med en Americas cup-båt, en P-1800 och en originalbox! Tror faktiskt att boxen blir svårast att hitta. Du måste posta en bild på din, om du har den kvar. Boxen alltså! Fast du kan ju alltid lägga upp en blid på den din båt eller P-1800.Vad glad jag blir !! Grattis var väl inte helt lätt antar jag. Den har en orginell konstruktion som man inte hittar i länkriket,
ja jag skulle kunna babbla i evighet om den fina modellen. Köpte min på fina gatan i Singapore på 70
talet. Orginalasken är i trä o läder. P.s. Klockan var Seikos svar till Sveriges första utmaning i American
Cup i segling. Stor reklamtrumma med Pelle Petersson och hans besättning i Göteborg vill jag minnas. D.s
Tack! Hämtade den i går. Jo, jag tror nog att hela modellserien kallas Constellation Manhattan. Skall forska lite i det och skriva en artickel. Tjockleken lite drygt 7mm, diameter 35mm. Caliber 1111.Kul med den automatiska, den ser man inte allt för ofta om jag inte slarvat. Har du en profilbild där man ser hur tjock den är? Heter den verkligen Manhattan däremot? Hade för mig att det endast var den första som kallades det?
Trodde aldrig jag skulle säga detta men den är jäkligt fin faktiskt.Tack! Hämtade den i går. Jo, jag tror nog att hela modellserien kallas Constellation Manhattan. Skall forska lite i det och skriva en artickel. Tjockleken lite drygt 7mm, diameter 35mm. Caliber 1111.
![]()
![]()
![]()
Gårdagens sena inköp , provas lite på armen
![]()
Försökte googla på Breitling Raider men misslyckades. Vilken modell menar du?Trodde aldrig jag skulle säga detta men den är jäkligt fin faktiskt.
Samma grej som med Breitling. Har sedan länge även ändrat åsikt om deras raiders och älskar dom nu för tiden.
Finfin!En chronographe suisse köpt på tradera för något åt sedan. Väldigt nöjd med denna. Snygg och lagom sliten och tickar så jävla härligt.
![]()
Wow! Skulle du få för dig att sälja så hör av dig. Den var fantastisk!En chronographe suisse köpt på tradera för något åt sedan. Väldigt nöjd med denna. Snygg och lagom sliten och tickar så jävla härligt.
![]()
https://klocksnack.se/threads/någon...en-sliten-raider-i-guld-till-chronomat.38132/Försökte googla på Breitling Raider men misslyckades. Vilken modell menar du?
Är den i stål eller är det bilden som luras? Himla fin oavsett!En chronographe suisse köpt på tradera för något åt sedan. Väldigt nöjd med denna. Snygg och lagom sliten och tickar så jävla härligt.
![]()
Är den i stål eller är det bilden som luras? Himla fin oavsett!
Nej fy va elakt! Så sugen jag blev...Semmel-Seiko!
![]()