Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar , riktigt nöjd måste jag sägaGrattis! Riktigt trevlig
Idag är det Titus-tisdag.Hmm.. Svårt att välja! Ligger på en suverän klockrulle gjord av @cheepo63 . När man fyller år är det kul att ha likasinnade polare! Tack @CarlTorkel @David Paul
Idag är det Titus-tisdag.
Du har rätt, det är Titus+tank-tisdag. Med risk för att folk tittar lite konstigt på en på stan.Ja men självklart!! Eller vänta.. Är det tank-tisdag? Eller titus+tank-tisdag?
Äsch. Det får man ta. Tack! Synd bara att den tickar så jävla högt att jag inte ens kan ha den på jobbet Kul att du säger mockabandet, för då har jag lyckats. Det är nämligen en läderstrap som jag skar ur ett större läderark och vände upp-å-ner på Vänta... Det kanske det som är mocka? Haha.Du har rätt, det är Titus+tank-tisdag. Med risk för att folk tittar lite konstigt på en på stan.
Fan vad skön tanken är, passar riktigt bra på det där mockabandet!
aha det är alltså dom som sitter på bezeln kl3,6,9,12 som kallas raiders?
Så fin !! Ägde en fast rektangulär, som jag gav till min son. Hans fru har den som finklocka nu. Lystern på länken är oslagbar i elsljus, fick komplimanger av silversmeder b.l.a. Ska ta ett skott på den och återkomma.Tack! Hämtade den i går. Jo, jag tror nog att hela modellserien kallas Constellation Manhattan. Skall forska lite i det och skriva en artickel. Tjockleken lite drygt 7mm, diameter 35mm. Caliber 1111.
Gulligt skjutmått Bra med plast för mig som är darrhänt och ryckig i mina rörelser.Tack! Hämtade den i går. Jo, jag tror nog att hela modellserien kallas Constellation Manhattan. Skall forska lite i det och skriva en artickel. Tjockleken lite drygt 7mm, diameter 35mm. Caliber 1111.
Hade du din Klocksnack-väst med fransar på dig?Gulligt skjutmått Bra med plast för mig som är darrhänt och ryckig i mina rörelser.
Och stort grattis till en skön klocka! Satt bredvid en skön 65+ gubbe på krogen som hade en sån. Frugan sa åt mig att sluta glo. När vi gick så sa jag att jag tyckte han hade fin klocka men han svarade inte utan nickade bara nervöst...
Han måste ha sett "Filthy Few" patchen...Hade du din Klocksnack-väst med fransar på dig?
Snyggt!! Kul att du blev nöjd!Hmm.. Svårt att välja! Ligger på en suverän klockrulle gjord av @cheepo63 . När man fyller år är det kul att ha likasinnade polare! Tack @CarlTorkel @David Paul
Det är tufft att jaga 19mm vintagelänkar när man har tjockishandleder...Snyggt!! Kul att du blev nöjd!
Kikat något mer på länk till Titusen?
Sjukt ball timvisare! Fin överlagSnart på en välgörenhetsauktion nära dig
Snygg! Vad brakar en sådan loss på? Ungefär dvs..Tack! Hämtade den i går. Jo, jag tror nog att hela modellserien kallas Constellation Manhattan. Skall forska lite i det och skriva en artickel. Tjockleken lite drygt 7mm, diameter 35mm. Caliber 1111.
Tack!Snygg! Vad brakar en sådan loss på? Ungefär dvs..
Oj! Jag bjuder 4000.Tack!
Svårt att säga då det är så få objekt ute. Ca 4-12 tkr för en automatare med tanke på andra ställen jag sett dem (C24, Ebay). Jag hade nog lite tur;
http://www.kaplans.se/sv/auktioner/2998/vara/1193503