Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nymodighetet! Från 1941:En gammal Rolex Oyster från 1943
Riktigt skön! Grattis.
Jumbon idag igen.
Den bästa Datejusten Rolexhuset gjort? (Med hänsyn till storleken 38mm vilket jag menar är helt perfekt. Jämför med Rolex storlekar 35 och 41mm.)
Fast antalet klockor är ganska konstantMkt snygg! Inser att jag rejält mött min överman i samlande![]()
Dykarklockorna var bättre på 70-talet
Ägde inte du min Scubapro en gång i tiden?Hehe, suben ser lite frökenaktig ut...
Ägde inte du min Scubapro en gång i tiden?
Köpte precis ett nytt glas som skall vara identiskt med originalglaset. Tror det kommer se riktigt bra ut när det är på.
Det nya glaset är högre.Stämmer bra det! Är det nya glaset lika högt? Funderade lite på om den var för lågt när jag hade den.
Riktigt snygg. Har den vitguldsring eller stål? Vilken referens?Tudor Jumbo från -80
![]()