Tack! Inte original. Men nos-läder från en auktionÄr det originalbandet som är på också? Riktigt vackert ur!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Inte original. Men nos-läder från en auktionÄr det originalbandet som är på också? Riktigt vackert ur!
Sjukt. Men jag tycker att den lilla godbiten sitter bra faktiskt!Idag är jag man nog att köra en 30mm Speedking. Rolex coolaste namn väger upp den lilla diametern. Liksom AirKing döpt som en hyllning till 40-talets stridspiloter. Klockan är morsans och inköpt i HnK på sjuttiotalet. Ref 6020 och serier 796xxx från 1951.
Bara Citizen kan göra dessa udda, roliga och antagligen ganska tekniskt komplicerade saker! NajC!Trevlig vintagehelg
Tack! Ja, för att vara från -87, så är den ju lite komplicerad, med bl.a. individuellt inställbara nedräkningsalarm x 2, med matchande pipsekvenser och "färgstaplar".Bara Citizen kan göra dessa udda, roliga och antagligen ganska tekniskt komplicerade saker! NajC!
Jag får en känsla av framtidstro och dystopi på en och samma gång av denna typ av klockor. Som framtiden i en 80-tals science fiction ungefär ungefär!Tack! Ja, för att vara från -87, så är den ju lite komplicerad, med bl.a. individuellt inställbara nedräkningsalarm x 2, med matchande pipsekvenser och "färgstaplar".
En äldre kusin hälsar!
Måste bara ge klockan nytt glas och ny länk, men annars är det en riktig goding. Den innehåller dessutom ett in-house-verk, ett Beguelin 18 SC, vilket också användes av Rolex under en period. Nämnvärt kan vara att Damas användes som varumärkesnamn av tillverkaren Beguelin i den schweiziska staden Tramelan. Din klocka är dock senare och jag misstänker att den innehåller ett automatverk från ETA.Den var riktigt fin
Aha, det där måste nästan vara min gamla, snygg är den och saknad ...Härligt patinerad Tressa körs idag!
Fullt möjligt, köpt på tratten, sålde du där el?Aha, det där måste nästan vara min gamla, snygg är den och saknad ...
Brutalt cool!Tack! Ja, för att vara från -87, så är den ju lite komplicerad, med bl.a. individuellt inställbara nedräkningsalarm x 2, med matchande pipsekvenser och "färgstaplar".
I höstas...Fullt möjligt, köpt på tratten, sålde du där el?
yepp, stämmer.I höstas...
Tyvärr, sålde av nästan allt i den vevan och gick på färre men dyrareyepp, stämmer.
En av favoriterna, du har inga andra fina kronografer du vill bli av med?
ojoj, kan bli dyrtTyvärr, sålde av nästan allt i den vevan och gick på färre men dyrare
men säg till om den ska säljas framöver så köper jag gärna tillbaka den
Den är så sjukt fin!Eh fan ångrade mig , får ta på mig detta senaste möglet jag köpte istället.
Imorgon ska jag ta fina bilder i dagsljus, hinner ju aldrig de om dagarna när man jobbar och det är mörkt innan man kommer hem !
Ja den blir bättre dag för dag faktiskt. En nos sekund visare är på ingång, likaså service.Den är så sjukt fin!