Vabbar med flingan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jävla läcker!Turistar lite idag med...
Tack, jag håller med. tavlan är verkligen bra.Jävla läcker!
Kool!Dagens nykomling, Autavia issued av Schweiziska armen till en officer.
Kool!
Finns det någon märkning på boettlocket?
Bilder?
Gött, då har man något å se fram emotJapp, visst finns det märkning Återkommer med det under kvällen.
Grym! Är den ärvd?Enicar Sherpa OPS , den stenhårda familjeklenoden.
Wow!!Dagens nykomling, Autavia issued av Schweiziska armen till en officer.
Grymt snyggt! Skrik efter mig om du ska sälja!Tissot-torsdag
Förstår det! Onekligen läcker! "Gummo" - När får vi se din på forumet!?Favoriten!
Har du någon källa på det? Som jag uppfattat saken betyder siffrorna att klockan sålts på den schweiziska marknaden.Som jag förstått det så är den lilla numreringen C2505 osv. från Schweiziska armen.
Har du någon källa på det? Som jag uppfattat saken betyder siffrorna att klockan sålts på den schweiziska marknaden.
Tack! @Gummo går att beskåda redan nu under VintageFörstår det! Onekligen läcker! "Gummo" - När får vi se din på forumet!?
/J
Nu är vi förvisso redan på vintage så, här hittar du den: https://klocksnack.se/threads/kronografer-från-senast-50-talet.31814/page-3Tack! @Gummo går att beskåda redan nu under Vintage