YOLO.Rutigt till randigt
Mocka till dykare
Borde kännas fel, men känns rätt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
YOLO.Rutigt till randigt
Mocka till dykare
Borde kännas fel, men känns rätt
Mycket fin! Kolla här om du kan hitta den -78? http://www.relojistas.com/threads/20107-SEIKO-Catálogos-vintage-1969-1985-pdfMin senaste, en härlig "surfseiko" (6106-8100) från -68. (Eller kan det vara -78?)
Varit sugen på modellen sedan jag såg den bruntavlade varianten för något år sedan, men jag gillar även denna med silver sunburst. En perfekt jeans- och sommarklocka!
Tack @Seikosthlm!
Den där boetten är så coolBreitling "Long Plaing" ref 1451 (eller 820.4) från 70-talet. Inuti tickar ett Valjoux 7736.
Naaaaajs! Boetten ser ut att vara knivskarp!Breitling "Long Plaing" ref 1451 (eller 820.4) från 70-talet. Inuti tickar ett Valjoux 7736.
Den där boetten är så cool
Min gamla in steel.Väldigt lik boetten till Omega Speedmaster mark II.
Ni kanske tycker jag är tråkig när jag lägger upp samma bild i flera trådar, men vi har ju olika intressen så ni får stå ut om
ni stöter på mina bilder flera gånger.
Här hör den väl hemma....
Din oxåDen är grym !