• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

image.jpeg

Mycket klocka för pengarna :) Vi var på väg att göra en bytesdeal där den klockan skulle ingå. Kul att den hamnade på forumet i alla fall. Bra köp!

Kul - det är det finaste ex jag sett. Eterna och jag har en grej för varandra sen gammalt (har i snart 15 år haft en, för mig, väldigt betydelsefull Sonic) så det är nog inte omöjligt att en till (som du inte är helt oskyldig till...) dyker upp i flödet inom kort. ;)

Kul - det är det finaste ex jag sett. Eterna och jag har en grej för varandra sen gammalt (har i snart 15 år haft en, för mig, väldigt betydelsefull Sonic) så det är nog inte omöjligt att en till (som du inte är helt oskyldig till...) dyker upp i flödet inom kort. ;)
Kul att den hamnade hos dig, speciellt när du som du skriver har en förkärlek till dem :)
Känns som att jag bör lugna mig ett tag framöver för jag har nog varit och taffsat på det mesta som finns där ute de senaste månaderna, allt som inte är Rolex, haha.

Nytt, smaskigt och tjockt läder till seikon. Tack @cheepo63. Imorgon ska jag försöka mig på lite tavelmöglifiering. Tips för att till en lagom sleten tavla med härligt bruna index? Inte riktig Seacorpse-nivå med andra ord @Gummo :D
image.jpeg
Kör! Glöm inte dokumentera. Sen måste jag passa på att fråga om du och @David Paul är syskon, eller kanske ett par med couple clothes med tanke på era avatarer:D

Kör! Glöm inte dokumentera. Sen måste jag passa på att fråga om du och @David Paul är syskon, eller kanske ett par med couple clothes med tanke på era avatarer:D
Självklart! Haha, i wish! Nej, men goa polare. Vi är en tredje också, men han är så jävla tystlåten. @CarlTorkel heter han. Kul att du märkte! :D
Vi har som tradition att träffas någon gång i månaden. Äta middag, lyssna på Cornelis och Åkerström på vinyl, prata vintage och dricka både en, två och fyra pinnar.
@CarlTorkel har ju just köpt en riktigt trevlig Rolex 6565 som man inte sett röken av här på KS. Upp med pungen på bordet nu Carlos! Kom fram ur vassen!

Vi har som tradition att träffas någon gång i månaden. Äta middag, lyssna på Cornelis och Åkerström på vinyl, prata vintage och dricka både en, två och fyra pinnar.
@CarlTorkel har ju just köpt en riktigt trevlig Rolex 6565 som man inte sett röken av här på KS. Upp med pungen på bordet nu Carlos! Kom fram ur vassen!
Grabbarna ser onekligen mest lössläppta på @CarlTorkel s avatar så han ligger väl utslagen med nån prostituerad transvestit vid det här laget.

Tillbaka
Topp