Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alfa giulia GTA, raceversion av den klassiska bertonecoupen. Min dröm som alfadåre.Häftigt. Vad är det du bygger?
Wow! Helt fantastisk.
Åh fasen, får jag leta i lådorna, går ju inte o missaLagondaLörda
Nääääääeeee? Ett jäkla gnussande får man medge.. Men fan vad tråkigt! Men jäkligt bra tavla ☺
Inte ovanligt. Att sno med sig militära föremål var lite skämmigt och många har försökt få bort märkningar.
Jo jag är med på det men .. va f@n då lixom, jag är ju lite i-landsfrustrerad här på den soliga lördagen, stötta mig i mitt gnällande nuInte ovanligt. Att sno med sig militära föremål var lite skämmigt och många har försökt få bort märkningar.
Fyfan. Det är ett sånt svineri. Att polera bort sådana heliga markeringar hos nördiga vintagefantaster. Arkebusering vore på sin plats. Ägnar dagen åt att sörja, å dina vägnar, @Weasel .Jo jag är med på det men .. va f@n då lixom, jag är ju lite i-landsfrustrerad här på den soliga lördagen, stötta mig i mitt gnällande nu
Men se det som en fin årsring. En svettig desertör eller svartabörshamdlare som försöker gnugga bort svärden efter kriget.Jo jag är med på det men .. va f@n då lixom, jag är ju lite i-landsfrustrerad här på den soliga lördagen, stötta mig i mitt gnällande nu
Det är helt enkelt för ÖfverJävulskt att göra nåt sånt!!Jo jag är med på det men .. va f@n då lixom, jag är ju lite i-landsfrustrerad här på den soliga lördagen, stötta mig i mitt gnällande nu
Snygg tidtagare!Långfrukost på en lördag. Någon som vet mer om den här Printanian eller om märket? Ett Ebay-köp som blivit en favorit!
Bra där!Det fick bli LancoLördag
Fin! Tror dock att ett bra läderband eller länk skulle passa bättre.
Edit: Ursäkta bakgrunden, men toan var det enda stället där jag fick en ok bild
Verkligen läcker! Mått?Omega från 1934 med cal 20 F. Älskar blånade visare! Någon på forumet som vågar ge sig i kast med att serva denna eller vet någon som vågar?
Väldigt fin!