• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

OK, jag kanske överreagerade. Du är bortagen från ignore-list.
Jag skall hjälpa dig att skriva ett nytt svar;
"Oj, det var en ovanlig modell med verkligen egen design! Inget som riktigt faller mig i smaken men den var i fint riktigt skick med vacker tavla. Kool med blästrad finish till guldet. Grattis till nya klockan!"
Typ så... :shifty:

Jag ber om ursäkt att jag uttryckte mig klumpigt. Det vore tråkigt om alla har samma smak. Sen måste jag säga att du har många sjukt fina klockor som jag gärna skulle vilja äga... Önskar dig en trevlig fredag. :)

image.jpeg
image.jpeg

Men den är ful och jag gillar fula klockor. Gillar även att du köper "fel" klockor. Älskar när du lade upp den där tråden med alla dina ur i diskussionsdelen och alla ifrågasatte frånvaron av Rolex. Mycket underhållande!
Fast ful är den ju :) själv älskar jag 70-tals fult!
Ja, ja. Den är lite ful, men ful-kool. Tidsepok typisk kan vi säga. Faktiskt så är den mycket snyggare och bättre på handleden i verklighet. Jag är väldigt nöjd. Riktig riktigt bra skick med undantag för det saknade emblemet. Kan inte vara mycket använd. Mycket snygg tavla med. Lite kul med udda tema. Det är väl Kentucky och vissa av RL's klockor. Kanske något för @Ryttaren ? :D
Hänger ju mycket i stallet med kidsen samt bor på landet med mycket hästar, så den passar ju in.

Ja, ja. Den är lite ful, men ful-kool. Tidsepok typisk kan vi säga. Faktiskt så är den mycket snyggare och bättre på handleden i verklighet. Jag är väldigt nöjd. Riktig riktigt bra skick med undantag för det saknade emblemet. Kan inte vara mycket använd. Mycket snygg tavla med. Lite kul med udda tema. Det är väl Kentucky och vissa av RL's klockor. Kanske något för @Ryttaren ? :D
Hänger ju mycket i stallet med kidsen samt bor på landet med mycket hästar, så den passar ju in.

Tycker nog klockor var som koolast på 70-talet, innan var de lite gubbiga, efter var de lite ängsliga. För att idag vara brackiga.

Haha, riktigt jävla ful! Men den är ju felvänd. Ska ju vara upponer vänd hästsko som bringar tur! :D

Tillbaka
Topp